C More -sovellus on nyt osa Telia TV -digiboksin palvelua


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9



 



 



C More sisältöjen katselu on nyt mahdollista Telia TV Arris 5305 -digiboksilla C More -sovelluksen kautta ja pian sovellus löytyy myös Arris 4302 -digiboksilta. Digiboksin uudella C More -sovelluksella voit katsoa kaikkea tilaamaasi C More sisältöä samaan hintaan, aivan kuten C Moren sovelluksella katsottuna esim. puhelimen tai älyTV -sovelluksen kautta.



 



Kuinka saan sovelluksen käyttööni?



 



Sovellus julkaistiin Arris 5305 digiboksille viimeisimmän päivityksen yhteydessä. Päivitys latautuu ja asentuu automaattisesti viimeistään digiboksin uudelleenkäynnistyksellä. Uudelleenkäynnistyksen voit tehdä joko asetuksien kautta tai käyttämällä virtajohtoa irti 10 sekunnin ajan. Kaukosäätimesta sammuttamalla digiboksi ei käynnisty uudelleen, se asettuu vain lepotilaan.



 



Arris 5305 mallin päivitys saatavilla: 20.10.2020 alkaen
Arris 4302 mallin päivitys saatavilla: 1.12.2020 alkaen



 



Vinkki: Voit tarkistaa oman digiboksin mallin digiboksin pohjassa olevasta tarrasta.



 



Päivityksen jälkeen sovellus löytyy digiboksin Alku -valikosta "Sovellukset"-otsikon alta, kun selaat valikkoa hieman alaspäin. C More -sovellusta ei julkaista vanhimmille digibokseille. Vanhemmat kuin Arris 5305 tai Arris 4302 -mallin digiboksit voidaan vaihtaa uusimpaan digiboksiin, kun otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun.



 





 



Sovelluksen tunnistaa sen logosta. Logo on punaisella kirjoitettu "C More". Sovellus löytyy myös Kirjastot -valikossa "Tilatut" -otsikon alta. Kirjastot -valikosta löytyy myös C More -ohjelmakirjasto. Erotat sovelluksen ja ohjelmakirjaston tekstin väristä: sovellus on punaisella kirjoitettu C More ja ohjelmakirjasto on valkoisella C More tekstillä.



 



Kuinka kirjaudun sovellukseen



 



Kirjautuminen sovellukseen vaatii jonkin C Moren sisältötilauksen. Näitä on esimerkiksi C More, C More Sport ja C More Total. Sisältötilaus voi olla tilattuna Telia TV -palvelun tunnukselle tai C Moren kautta hankitulla tunnuksella. Kirjautumisikkunassa voit valita, kumpaa tunnusta käytät.



 





 



Valitse Kirjaudu operaattoritunnuksilla, kun haluat käyttää Telia TV -tunnusta. Digiboksi tunnistaa digiboksilla käyttämäsi tunnuksen ja kirjautuu sovellukseen automaattisesti. Valitse Kirjaudu sisään, kun haluat käyttää C More -tunnusta. Tässä kirjautumisessa syötä C More käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.



 



Mitä sisältöä sovelluksessa on?



 



Sovelluksella näkee kaiken saman sisällön kuin C Moren muillakin sovelluksilla esim. älyTV:n sovelluksella, mobiililaitteen sovelluksella tai tietokoneen selaimessa. Katseltava sisältö riippuu tilaamastasi sisällöstä tai paketista.



 





 



C More -sovelluksella ei voi katsoa ilmaiskanavia, jos käyttämälläsi tunnuksella ei ole C Moren tilattua sisältöä. Jos haluat tilata uutta sisältöä, kirjaudu Minun Teliaan ja lisää helposti itse haluamasi sisällöt tai ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun.



 



Huomioithan, että Telia TV -palvelun ja C Moren omat tunnukset on eri tunnuksia ja niitä hallinnoidaan omilla sivuillaan:




Telia TV -tunnus > Kirjaudu Minun Teliaan hallinoidaksesi tilaamaasi sisältöä, valitse Minun Telia -> Liittymäni ja palveluni -> Telia TV -otsikon alta voit tarkistaa tilaamasi kanavapaketit ja hallinnoida nykyisiä tunnuksia.




C More tunnus > Kirjaudu C Moren sivulle ja tarkista tilaamasi sisältö tai tilaa uutta sisältöä.



 



Voit tilata sisältöä myös suoraan sovelluksen kautta esim. C More ja C More Sport -paketin, jos käytössäsi on Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelu. Palvelua kehitetään ja tulevaisuudessa on mahdollista tilata myös C More Total -paketti. Kanavapakettien tilausominaisuus tuodaan myöhemmin myös Telia TV digiboksi -palveluun.



 



Minne otan yhteyttä ongelmatilanteessa?



 



C More -sovelluksen kirjautumisen jälkeen tai C More -tunnuksilla kirjautumisessa (Kirjaudu sisään -valinta) ilmenevät ongelmatilanteet on selvitettävä C Moren asiakaspalvelussa



 



Jos ongelma koskee sovellukseen pääsyä tai kirjautumista Telia TV -digiboksin tunnuksilla (Kirjaudu operaattoritunnuksilla -valinta) tai muuta Telia TV -palvelua, otathan yhteyttä meidän asiakaspalveluun.



 



Kommentoi ja osallistu keskusteluun



 



Uudesta sovelluksesta riittää varmasti kommentoitavaa, fiiliksien jakamista ja mielipiteitä. Haluamme kuulla niistä sinulta, joten laitathan alle kommenttia uudesta C More -sovelluksesta. Aiotko sinä ottaa sovelluksen käyttöön?


32 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +13

Todella hyvä, että Telian omistaman C Moren sovellus on nyt saatavilla Telia tv:n digiboksilla. Kiitos siitä! Huomasin kuitenkin heti yhden bugin, sovellus ei tallenna katsottuja elokuvia sekä sarjoja Jatka katsomista- listaan... miksi ei? Minulla on C more- kanavapaketti Telialta, ja olen käyttänyt C Morea kännykällä Telian tunnuksilla -  nyt kun kirjaudun operaattoritunnuksilla sovellukseen digiboksilla, niin Jatka katsomista- listaa ei ole saatavilla, eli en voi digiboksilla jatkaa katselua siitä mihin olen kännykällä jäänyt. Korjataanko tämä vika?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +13

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

@jarkko35@  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...



@jarkko35@  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...


Mukava kuulla että olet päässyt jo boksin C More sovellusta käyttämään. Hetki siinä vierähti, mutta onneksi nyt saatiin sovellus myös boksille. Vein eteenpäin huomiosi "Jatka katsomista"- listasta ja sen toiminnasta kehitykseen.

 

Oletko muita bugeja tai epätoivottuja ominaisuuksia vielä havainnut palvelun toiminnassa?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +13

@KaPetri@  kirjoitti:

@jarkko35@  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...



@jarkko35@  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...


Mukava kuulla että olet päässyt jo boksin C More sovellusta käyttämään. Hetki siinä vierähti, mutta onneksi nyt saatiin sovellus myös boksille. Vein eteenpäin huomiosi "Jatka katsomista"- listasta ja sen toiminnasta kehitykseen.

 

Oletko muita bugeja tai epätoivottuja ominaisuuksia vielä havainnut palvelun toiminnassa?


Muuten sovellus toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Ainoastaan harmittaa, että sovellus ei seuraavalla kerralla enää muista mihin kohtaan katselussa on jäänyt. Aika jännä, että Telian boksilla tuo ongelma esiintyy, mutta ei puhelimen tai tietokoneen kautta katsellessa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

@jarkko35@  kirjoitti:



@KaPetri@  kirjoitti:



@jarkko35@  kirjoitti:


Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...







@jarkko35@  kirjoitti:


Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...






Mukava kuulla että olet päässyt jo boksin C More sovellusta käyttämään. Hetki siinä vierähti, mutta onneksi nyt saatiin sovellus myös boksille. Vein eteenpäin huomiosi "Jatka katsomista"- listasta ja sen toiminnasta kehitykseen.



 



Oletko muita bugeja tai epätoivottuja ominaisuuksia vielä havainnut palvelun toiminnassa?






Muuten sovellus toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Ainoastaan harmittaa, että sovellus ei seuraavalla kerralla enää muista mihin kohtaan katselussa on jäänyt. Aika jännä, että Telian boksilla tuo ongelma esiintyy, mutta ei puhelimen tai tietokoneen kautta katsellessa.






Joko se toimii kuten on tarkoitettu tai se ei toimi. Hyvä kuulla että tässä tapauksessa se toimii.



 



Uskon että tuo on korjattavissa oleva asia. Ilmoituksen siitä äskettäin tein. Toivotaan että piakkoin olisi saumatonta tuo katselu myös boksin kautta.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +13

@KaPetri@  kirjoitti:

@jarkko35@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@jarkko35@  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...



@jarkko35@  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...


Mukava kuulla että olet päässyt jo boksin C More sovellusta käyttämään. Hetki siinä vierähti, mutta onneksi nyt saatiin sovellus myös boksille. Vein eteenpäin huomiosi "Jatka katsomista"- listasta ja sen toiminnasta kehitykseen.

 

Oletko muita bugeja tai epätoivottuja ominaisuuksia vielä havainnut palvelun toiminnassa?


Muuten sovellus toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Ainoastaan harmittaa, että sovellus ei seuraavalla kerralla enää muista mihin kohtaan katselussa on jäänyt. Aika jännä, että Telian boksilla tuo ongelma esiintyy, mutta ei puhelimen tai tietokoneen kautta katsellessa.


Joko se toimii kuten on tarkoitettu tai se ei toimi. Hyvä kuulla että tässä tapauksessa se toimii.

 

Uskon että tuo on korjattavissa oleva asia. Ilmoituksen siitä äskettäin tein. Toivotaan että piakkoin olisi saumatonta tuo katselu myös boksin kautta.


Joo, eli ei vaan toimi tämä sovellus. Katseluhistoria ei jostain syystä jää ollenkaan talteen - se ei päivity. Ongelma on siis Jatka katsomista- toiminteessa!

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Katselin Gåsmamman sarjaa ja yllättäen tekstitykset alkoi tulemaan tuplana. Siis kaksi suomenkielistä tekstiä päällekkäin, jotka oli kuitenkin hieman eri kokoiset. Boxin uudelleen käynnistys korjasi vian.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +13

@jarkko35@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@jarkko35@  kirjoitti:

@KaPetri@  kirjoitti:

@jarkko35@  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...



@jarkko35@  kirjoitti:

Ja kun sitten aloin katselemaan sisältöjä, niin huomasin, että katsellut ohjelmat eivät kuitenkaan seuraavalla sisäänkirjautumisella ole tallentuneena mihinkään Jatka katsomista- listaan. Hankalaa näyttää katseleminen olevan...


Mukava kuulla että olet päässyt jo boksin C More sovellusta käyttämään. Hetki siinä vierähti, mutta onneksi nyt saatiin sovellus myös boksille. Vein eteenpäin huomiosi "Jatka katsomista"- listasta ja sen toiminnasta kehitykseen.

 

Oletko muita bugeja tai epätoivottuja ominaisuuksia vielä havainnut palvelun toiminnassa?


Muuten sovellus toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Ainoastaan harmittaa, että sovellus ei seuraavalla kerralla enää muista mihin kohtaan katselussa on jäänyt. Aika jännä, että Telian boksilla tuo ongelma esiintyy, mutta ei puhelimen tai tietokoneen kautta katsellessa.


Joko se toimii kuten on tarkoitettu tai se ei toimi. Hyvä kuulla että tässä tapauksessa se toimii.

 

Uskon että tuo on korjattavissa oleva asia. Ilmoituksen siitä äskettäin tein. Toivotaan että piakkoin olisi saumatonta tuo katselu myös boksin kautta.


Joo, eli ei vaan toimi tämä sovellus. Katseluhistoria ei jostain syystä jää ollenkaan talteen - se ei päivity. Ongelma on siis Jatka katsomista- toiminteessa!


Ei vieläkään toimi tämä sovellus. Edelleenkään katselussa olevat sarjat sekä leffat eivät jää Jatka katselua- listaan. Katseluhistoria ei siis tallennu. Miten voi kestää näin kauan korjata tämä vika, kun muilla alustoilla tuo toimii, mutta ei Telian digiboksilla!

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9

@EerosSaimmekin eilen ilmoituksen tuosta Gåsmamman -sarjasta. Tuplatekstitys häiriö on tutkinnassa.

 

@jarkko35C More -sovelluksen jatka katselua -toiminnon häiriö on tutkinnassa ja pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

 

Kunniamerkki +10

Milloin C More-sovellus tulee Arris VIP4302:een ?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@Tomppa_1@  kirjoitti:


Milloin C More-sovellus tulee Arris VIP4302:een ?






Vielä ei ole tarkempaa tietoa sen suhteen, milloin sovellus tulee Arris VIP4302 -digiboksille. Päivitämme tähän blogiin kuitenkin tuon, kun julkaisuhetki on tiedossa.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Katson liiga pelejä digiboxin C More sovelluksella ja sellainen kummallinen ilmiö on tuottanut ihmetystä. Kun valitsen katsottavan ottelun valikosta niin peli tulee normaalisti näkyviin, mutta kun peli on näkynyt hetken niin sovellus palaa valikkoon mistä ottelut valitaan.

Tämä tapahtui tänäänkin (vasta yksi erä pelattu) pelin alussa noin 5 kertaa siten että peli näkyy 5-30 sekuntia ennen kun palaa takaisin alku valikkoon.Välillä peli näkyy jopa koko erän katkeamatta, mutta useimmin ei. Digiboxi on Wlanilla kiinni Huawein 5G Pro "mokkulassa" pitänee laittaa johto seuraavaan erään jos se auttaisi. Juttelin asiasta C Moren asiakaspalvelun kanssa ja he eivät ole kuulleet tällaisesta viasta. Onko joku muu törmännyt tähän ominaisuuteen?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

@Eeros@  kirjoitti:

Katson liiga pelejä digiboxin C More sovelluksella ja sellainen kummallinen ilmiö on kummastuttanut. Kun valitsen katsottavan ottelun valikosta niin peli tulee näkyviin, mutta kun peli on näkynyt hetken niin sovellus palaa valikkoon mistä ottelu valitaan.

Tämä tapahtui tänäänkin (vasta yksi erä pelattu) pelin alussa noin 5 kertaa siten että peli näkyy 5-30 sekunttia ennen kun palaa valikkoon.Välillä peli näkyy jopa koko erän katkeamatta, mutta useimmin ei. Digiboxi on Wlanilla kiinni Huawein 5G Pro "mokkulassa" pitänee laittaa johto seuraavaan erään jos se auttaisi. Juttelin asiasta C Moren asiakaspalvelun kanssa ja he eivät ole kuulleet tällaisesta viasta. Onko joku muu törmännyt tähän ominaisuuteen?


Erikoiselta kuulostava tilanne. Toimiihan boksin kautta muuten live lähetykset ja Youtubet normaalisti? Tekeekö C More sovellus samaa muun sisällön kanssa?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

@KaPetri@  kirjoitti:

@Eeros@  kirjoitti:

Katson liiga pelejä digiboxin C More sovelluksella ja sellainen kummallinen ilmiö on kummastuttanut. Kun valitsen katsottavan ottelun valikosta niin peli tulee näkyviin, mutta kun peli on näkynyt hetken niin sovellus palaa valikkoon mistä ottelu valitaan.

Tämä tapahtui tänäänkin (vasta yksi erä pelattu) pelin alussa noin 5 kertaa siten että peli näkyy 5-30 sekunttia ennen kun palaa valikkoon.Välillä peli näkyy jopa koko erän katkeamatta, mutta useimmin ei. Digiboxi on Wlanilla kiinni Huawein 5G Pro "mokkulassa" pitänee laittaa johto seuraavaan erään jos se auttaisi. Juttelin asiasta C Moren asiakaspalvelun kanssa ja he eivät ole kuulleet tällaisesta viasta. Onko joku muu törmännyt tähän ominaisuuteen?


Erikoiselta kuulostava tilanne. Toimiihan boksin kautta muuten live lähetykset ja Youtubet normaalisti? Tekeekö C More sovellus samaa muun sisällön kanssa?


Kyllä kaikki muu toimii normaalisti. Omituinen vaiva ja ottelun edetessä vika harvenee, kolmannessa erässä ei katkennut kertaakaan. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

@Eeros@  kirjoitti:



@KaPetri@  kirjoitti:



@Eeros@  kirjoitti:


Katson liiga pelejä digiboxin C More sovelluksella ja sellainen kummallinen ilmiö on kummastuttanut. Kun valitsen katsottavan ottelun valikosta niin peli tulee näkyviin, mutta kun peli on näkynyt hetken niin sovellus palaa valikkoon mistä ottelu valitaan.



Tämä tapahtui tänäänkin (vasta yksi erä pelattu) pelin alussa noin 5 kertaa siten että peli näkyy 5-30 sekunttia ennen kun palaa valikkoon.Välillä peli näkyy jopa koko erän katkeamatta, mutta useimmin ei. Digiboxi on Wlanilla kiinni Huawein 5G Pro "mokkulassa" pitänee laittaa johto seuraavaan erään jos se auttaisi. Juttelin asiasta C Moren asiakaspalvelun kanssa ja he eivät ole kuulleet tällaisesta viasta. Onko joku muu törmännyt tähän ominaisuuteen?






Erikoiselta kuulostava tilanne. Toimiihan boksin kautta muuten live lähetykset ja Youtubet normaalisti? Tekeekö C More sovellus samaa muun sisällön kanssa?






Kyllä kaikki muu toimii normaalisti. Omituinen vaiva ja ottelun edetessä vika harvenee, kolmannessa erässä ei katkennut kertaakaan. 






On kyllä erikoisempi ongelma, ei ole tullut vastaan itselläkään tai kuullut kollegoiltakaan. Suosittelen vielä kokeilemaan seuraavan live-pelin häiriön aikana ottamaan virtajohdon digiboksista irti 10 sekunnin ajaksi. Tämä yleensä auttaa oireiluihin, kun virrat lähtee boksista hetkeksi pois. Kaukosäätimestä sammuttamalla digiboksin se ei sammu täysin, vaan asettuu lepotilaan.

Jos ongelma edelleenkin jatkuu samanlaisena, ota yhteyttä C Moren asiakaspalveluun (Chat avoinna ma-su 9-23) ja kerro ongelman jatkuvan edelleen, he kysyvät ja välittävät tarvittavat tiedot eteenpäin tutkittavaksi.

Kunniamerkki +11

Mikä on tilanne sovelluksesta Arris 4302 digiboksille? Ehtiikö C-Moren tilaukseni loppua ennenkuin sen saa toimintaan?


@VMJ@  kirjoitti:


Mikä on tilanne sovelluksesta Arris 4302 digiboksille? Ehtiikö C-Moren tilaukseni loppua ennenkuin sen saa toimintaan?






C More päivitykset Arris 4302 -mallille on aloitettu tänään. Digiboksista voi käyttää virtajohtoa pois paikaltaan, jonka jälkeen se lähtee lataamaan uutta ohjemistoa. C More -sovellus löytyy Menu -valikon alalaidasta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +19

@MikaelMu@  kirjoitti:



@VMJ@  kirjoitti:


Mikä on tilanne sovelluksesta Arris 4302 digiboksille? Ehtiikö C-Moren tilaukseni loppua ennenkuin sen saa toimintaan?






C More päivitykset Arris 4302 -mallille on aloitettu tänään. Digiboksista voi käyttää virtajohtoa pois paikaltaan, jonka jälkeen se lähtee lataamaan uutta ohjemistoa. C More -sovellus löytyy Menu -valikon alalaidasta.






No niin nyt tuli CMore -sovellus myös Arris Vip 4302W digiboksiin. Tosin televisio kanavissa on jokin häiriö boksilla ja Telia TV sovelluksessa eli ne eivät näy nyt 🤔>

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

@kiisseli67@  kirjoitti:



@MikaelMu@  kirjoitti:



@VMJ@  kirjoitti:


Mikä on tilanne sovelluksesta Arris 4302 digiboksille? Ehtiikö C-Moren tilaukseni loppua ennenkuin sen saa toimintaan?






C More päivitykset Arris 4302 -mallille on aloitettu tänään. Digiboksista voi käyttää virtajohtoa pois paikaltaan, jonka jälkeen se lähtee lataamaan uutta ohjemistoa. C More -sovellus löytyy Menu -valikon alalaidasta.






No niin nyt tuli CMore -sovellus myös Arris Vip 4302W digiboksiin. Tosin televisio kanavissa on jokin häiriö boksilla ja Telia TV sovelluksessa eli ne eivät näy nyt 🤔>






Meillä on nyt valitettavasti ongelmia TeliaTV lähetysten kanssa osalla asiakkaistamme. Palveluiden odotetaan palautuvan ihan näillä hetkillä. https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_283033983&lang=fi

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +19

@KaPetri@  kirjoitti:



@kiisseli67@  kirjoitti:



@MikaelMu@  kirjoitti:



@VMJ@  kirjoitti:


Mikä on tilanne sovelluksesta Arris 4302 digiboksille? Ehtiikö C-Moren tilaukseni loppua ennenkuin sen saa toimintaan?






C More päivitykset Arris 4302 -mallille on aloitettu tänään. Digiboksista voi käyttää virtajohtoa pois paikaltaan, jonka jälkeen se lähtee lataamaan uutta ohjemistoa. C More -sovellus löytyy Menu -valikon alalaidasta.






No niin nyt tuli CMore -sovellus myös Arris Vip 4302W digiboksiin. Tosin televisio kanavissa on jokin häiriö boksilla ja Telia TV sovelluksessa eli ne eivät näy nyt 🤔>






Meillä on nyt valitettavasti ongelmia TeliaTV lähetysten kanssa osalla asiakkaistamme. Palveluiden odotetaan palautuvan ihan näillä hetkillä. https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_283033983&lang=fi






Nyt toimii taas 👍>

Kunniamerkki +10

Hyvin toimii C More-sovellus Arris VIP 4302:ssa. Mutta yksi kehittämisehdotus olisi: katso alusta-valinta olisi hyvä ominaisuus urheilulähetyksissä.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

@Tomppa_1@  kirjoitti:


Hyvin toimii C More-sovellus Arris VIP 4302:ssa. Mutta yksi kehittämisehdotus olisi: katso alusta-valinta olisi hyvä ominaisuus urheilulähetyksissä.






Kiva kuulla, että sovellus toimii hyvin 🙂> Kiitos tästä kehitysehdotuksesta, vien sen täällä meillä eteenpäin oikealle taholle.

En saa monikanavaääntä kuulumaan. Vahvistin näyttää että tulee 5.1 ääntä, mutta kuuluu vain kahdesta kaiuttimesta. Boksin TV puolella toimii oikein. Ajatuksia tästä?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +9

@Makke66@  kirjoitti:


En saa monikanavaääntä kuulumaan. Vahvistin näyttää että tulee 5.1 ääntä, mutta kuuluu vain kahdesta kaiuttimesta. Boksin TV puolella toimii oikein. Ajatuksia tästä?






Ongelma tuntuu rajautuvan siihen C More -sovellukseen kun Telia TV:n (boksin) kautta toimii normaalisti. Välitän tiedot C More:n väelle, jotka vastaavat sovelluksesta ja kysellään onko tähän ratkaisua. Vastaillaan myöhemmin täällä yhteisössä.

Vastaus löytyikin suoraan C Moren nettisivuilta: Kaikissa elokuvissa ja sarjoissa on steroääni, eli ei tue 5.1 monikanavaääntä.

Vanhemmat kuin Arris 5305 tai Arris 4302 -mallin digiboksit voidaan vaihtaa uusimpaan digiboksiin, kun otat yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

 

 

Joo, niin voidaan vaihtaa. 99€ hintaan tosin, mikä on tuossa jäänyt mainitsematta.

Vastaa