Kysymys

Arriksen digiboksin päivitys - versio 8.16.43 julkaistu


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Uusi päivitys aamulla. @TeroRe, taaskin puuttui tieto saapuvasta päivityksestä.. Tuli toki päivitystietokin (8.16) aamun kuluessa ja lista ei näytä pitkältä, eikä siinä ainakaan sellaisia muutoksia/korjauksia saatu mitä on pyydetty.

Ihan positiivisena pidän sitä että vaikuttaisi todellakin että kanavanvaihto nopeutunut, hienoa🏆😃
Ja toinen posetiivinen asia - tallenteita voi kategorioissa sortata😃
Ja ainakin pikaisella testillä saatu sininen näppäin (kanavan vaihto) toimimaan👏

Mutta jos menee alle minuutti siihen että löytää päivityksen mukana tulleita uusia vikoja useamman, loppuu se tyytyväisyys ja ilo lyhyeen. Edelleenkään kukaan ei testaa näitä jakeluun tulevia päivityksiä!


Tallennuksissa:

  • jokaisessa kategoriassa toinen rivi listalla on tyhjä ja vasta kun listalle menee, ilmestyy toisellekin riville tietoja. 
  • “Nyt ja tulevat” -kategoria ei sitten ensiyrittämällä tee yhtään mitään ja seuraavilla kerroilla sitten tuleekin  ilmoitus himmeellä ja pienellä: “Sinulla ei ole päättyneitä, ajastettuja tai käynnissä olevia tallennuksia.” Ja sitten ollaankin Tallenteissa jumissa!!! Mitähän tästä oikein sanoisi - “ei tainnut mennä niinkuin Stömsössä”
  • Edelleenkin ihmeelliset S E merkinnät, siis miksi ei suomeksi K ja J? Ja se mitä noissa sisällä, on jotain päätöntä esim. S4 E653846550. Kryptinen jakson numero (E) ohjelmasarjoissa joissa on oikeasti olemassa oikeakin jakson numero. 
     

Päivityksessä tullut uusi näkyvämpi fontti ohjelmanimiin..  Taas uudistus joka tehty puolittain, ts. ainakin itse odotin että sama muutos olisi myös INFO-tiedossa, siis [INFO] nappulan takaa. Luulisi/kuvittelisi että pidettäisiin yhtenäisen näköisenä..

Sellainen huomio vielä että ainakin minulla päivityksen lataaminen kesti poikkeuksellisen kauan, melkein jo ehdin panikoida että meni koko boksi jumiin


Aihe on suljettu kommenteilta.

18 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Uusi päivitys aamulla. @TeroRe, taaskin puuttui tieto saapuvasta päivityksestä.. Tuli toki päivitystietokin (8.16) aamun kuluessa ja lista ei näytä pitkältä, eikä siinä ainakaan sellaisia muutoksia/korjauksia saatu mitä on pyydetty.

Lisäsin ketjuun tiedon noin kello 0900 aikoihin, pidän sitä ihan semihyvänä suorituksena. Missään kun emme lupaa reaaliaikaista tiedottamista.

Lisäsin nyt sinne muuten tiedon tuosta sinisen napin probleeman korjauksesta.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Kiitos havainnoista ja mukava kuulla että päivityksen korjaukset on näkynyt heti käytössä. Kaikkea päivitys ei korjannut ja osa ongelmista on edelleenkin, varsinkin tallenteissa on vielä virheitä, vääriä tietoja ja toimintaongelmia. Tallenteisiin liittyvistä ongelmista on myös tiedote, jota päivitetään kyllä korjaksen yhteydessä.

 

Tallennuksissa:

  • jokaisessa kategoriassa toinen rivi listalla on tyhjä ja vasta kun listalle menee, ilmestyy toisellekin riville tietoja. 

Voitko tarkentaa tätä esim. kuvien avulla, missä kohtaan on tyhjiä rivijä? En huomaa mitään tyhjää riviä tallennuset valikossa kun Arris boksia käytän itse, 8.16 versiolla.

 

 

  • “Nyt ja tulevat” -kategoria ei sitten ensiyrittämällä tee yhtään mitään ja seuraavilla kerroilla sitten tuleekin  ilmoitus himmeellä ja pienellä: “Sinulla ei ole päättyneitä, ajastettuja tai käynnissä olevia tallennuksia.” Ja sitten ollaankin Tallenteissa jumissa!!! Mitähän tästä oikein sanoisi - “ei tainnut mennä niinkuin Stömsössä”

Tämä ongelma on myös osa tallenteita koskevaa häiriötä joka on tiedossa ja korjauksessa.

 


Tallennuksissa:

  • Edelleenkin ihmeelliset S E merkinnät, siis miksi ei suomeksi K ja J? Ja se mitä noissa sisällä, on jotain päätöntä esim. S4 E653846550. Kryptinen jakson numero (E) ohjelmasarjoissa joissa on oikeasti olemassa oikeakin jakson numero.

Saisiko tästä myös tarkemmin tietoa, mistä valikosta ja millä ohjelmalla?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Joku päivitys tuli. Mitään uutta positiivistä en huomannut, mutta verkkotallennuksiin tuli vika;  jatkuvissa tallenteissa saa katsottua vain viimeisintä tallennetta.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Joku päivitys tuli. Mitään uutta positiivistä en huomannut, mutta verkkotallennuksiin tuli vika;  jatkuvissa tallenteissa saa katsottua vain viimeisintä tallennetta.



Tai saa katsottua ainoastaan sen jakson mitä tarjoaa sarjan ‘pääsivulla’. Kun avaa Jaksot, sen alta ei sitten katsotakaan enää yhtään mitään!!! 
TÄMÄ OIS PAREEN KORJATA  ASAP! 

Tallennuspalvelu pitää olla maksuton koska vikaa ollut syyskuusta saakka ja näyttää että saadaan kaikenaikaa vain entistä kehnommin toimimaan, mitään vikaa ei saada korjattua!

 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +6

Joku päivitys tuli. Mitään uutta positiivistä en huomannut, mutta verkkotallennuksiin tuli vika;  jatkuvissa tallenteissa saa katsottua vain viimeisintä tallennetta.



Tai saa katsottua ainoastaan sen jakson mitä tarjoaa sarjan ‘pääsivulla’. Kun avaa Jaksot, sen alta ei sitten katsotakaan enää yhtään mitään!!! 
TÄMÄ OIS PAREEN KORJATA  ASAP! 

Tallennuspalvelu pitää olla maksuton koska vikaa ollut syyskuusta saakka ja näyttää että saadaan kaikenaikaa vain entistä kehnommin toimimaan, mitään vikaa ei saada korjattua!

 

Telian tallennuspalvelu on ollut toistuvasti enemmän tai vähemmän viallinen ainakin neljä vuotta.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Telian tallennuspalvelu on ollut toistuvasti enemmän tai vähemmän viallinen ainakin neljä vuotta.

Olen kans Telia TV-asiakas ollu viitisen vuotta ja aina ollut vikaa ja puutteita ennenkaikkea juuri tallenteissa ja ohjelmaoppaassa

 

--

Muokkaaja katjane: siistitty lainauksia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Joku päivitys tuli. Mitään uutta positiivistä en huomannut, mutta verkkotallennuksiin tuli vika;  jatkuvissa tallenteissa saa katsottua vain viimeisintä tallennetta.



Tai saa katsottua ainoastaan sen jakson mitä tarjoaa sarjan ‘pääsivulla’. Kun avaa Jaksot, sen alta ei sitten katsotakaan enää yhtään mitään!!!

Korjauspäivitys on nyt jaossa ja se tulee boksille kyllä jossain vaiheessa automaattisesti mutta sen saa ladattua käynnistämällä digiboksin uudelleen Asetukset > Järjestelmä > Käynnistä uudelleen tai käyttämällä virtajohtoa irti.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Kiitos havainnoista ja mukava kuulla että päivityksen korjaukset on näkynyt heti käytössä. Kaikkea päivitys ei korjannut ja osa ongelmista on edelleenkin, varsinkin tallenteissa on vielä virheitä, vääriä tietoja ja toimintaongelmia. Tallenteisiin liittyvistä ongelmista on myös tiedote, jota päivitetään kyllä korjaksen yhteydessä.

 

Tallennuksissa:

  • jokaisessa kategoriassa toinen rivi listalla on tyhjä ja vasta kun listalle menee, ilmestyy toisellekin riville tietoja. 

Voitko tarkentaa tätä esim. kuvien avulla, missä kohtaan on tyhjiä rivijä? En huomaa mitään tyhjää riviä tallennuset valikossa kun Arris boksia käytän itse, 8.16 versiolla.

 

 

  • “Nyt ja tulevat” -kategoria ei sitten ensiyrittämällä tee yhtään mitään ja seuraavilla kerroilla sitten tuleekin  ilmoitus himmeellä ja pienellä: “Sinulla ei ole päättyneitä, ajastettuja tai käynnissä olevia tallennuksia.” Ja sitten ollaankin Tallenteissa jumissa!!! Mitähän tästä oikein sanoisi - “ei tainnut mennä niinkuin Stömsössä”

Tämä ongelma on myös osa tallenteita koskevaa häiriötä joka on tiedossa ja korjauksessa.

 


Tallennuksissa:

  • Edelleenkin ihmeelliset S E merkinnät, siis miksi ei suomeksi K ja J? Ja se mitä noissa sisällä, on jotain päätöntä esim. S4 E653846550. Kryptinen jakson numero (E) ohjelmasarjoissa joissa on oikeasti olemassa oikeakin jakson numero.

Saisiko tästä myös tarkemmin tietoa, mistä valikosta ja millä ohjelmalla?

 

@HenriLie, pakko sanoa että mainitsemasi tiedote tallennusten vioista (25.9.2022) tosiaan kaipaisi päivitystä.  


Ne tyhjät rivit:

Ohjelmien “Frendit” ja “Salatut elämät” on tyhjä rivi ja siinä pitäisi olla “Puheenjohtajatentti”
Samalla tavalla tyhjä rivi myös Kaikki-, Toistuvat- ja Yksittäisetkategoriassa.

Tästä samasta kuvasta näkyvät myös ne mainitsemani S ja E ja käsittämättömät jaksojen numerot, esim “Viimeinen sana”, S E624600 - S= season, eli kausi on tyhjä, E=episode, elikkäs jakso käsittämätön 624600. Ja elokuvissa, esim Kultalampi, merkitty S E, vaikka ei todellakaan ole mikään sarja. Käytettäisiin edes suomenkielisiä lyhenteitä K=kausi ja J=jakso, ja suomalaisittain kaksoispiste kirjaimen ja numeron väliin - esim. “Hitlerin aikakausi” K:1 J:2

Samassa kuvassa näkyy myös malli siitä kuinka Telia sorvaa ohjelmien nimet: “MOT Mikä oli tutkittava” on YLEn sivuilla “MOT” - Miksi Telia pilaa tahallisesti ohjelmien nimetkin? YLEn ohjelmasarja “Prisma” on kokonaan kadonnut Telia TV:n ohjelmatiedoista! 

Nyt ja Tulevat -kategoriassa oleva ongelma on näköjään mukana listaamassasi. Mutta mainitsemassasi häiriötiedotteessa ei mainintaa että laittaa kokonaan jumiin Tallennukset-osion ja väittää että mitään tallennuksia ei olisi olemassakaan:

 ​​​​​​​

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Joku päivitys tuli. Mitään uutta positiivistä en huomannut, mutta verkkotallennuksiin tuli vika;  jatkuvissa tallenteissa saa katsottua vain viimeisintä tallennetta.



Tai saa katsottua ainoastaan sen jakson mitä tarjoaa sarjan ‘pääsivulla’. Kun avaa Jaksot, sen alta ei sitten katsotakaan enää yhtään mitään!!!

Korjauspäivitys on nyt jaossa ja se tulee boksille kyllä jossain vaiheessa automaattisesti mutta sen saa ladattua käynnistämällä digiboksin uudelleen Asetukset > Järjestelmä > Käynnistä uudelleen tai käyttämällä virtajohtoa irti.

Mitähän sen korjauspäivityksen pitäisi korjata? 
Mikä on sen korjapäivityksen tarkempi versionumero (GUI)?
Minulle ilmestynyt 8.16.47 (8_16_47) eikä mitään ilmoittanut tai kysellyt Arriksen käynnistymisen yhteydessä - siis päivittyikö ainoastaan versionumero?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Joku päivitys tuli. Mitään uutta positiivistä en huomannut, mutta verkkotallennuksiin tuli vika;  jatkuvissa tallenteissa saa katsottua vain viimeisintä tallennetta.



Tai saa katsottua ainoastaan sen jakson mitä tarjoaa sarjan ‘pääsivulla’. Kun avaa Jaksot, sen alta ei sitten katsotakaan enää yhtään mitään!!!

Korjauspäivitys on nyt jaossa ja se tulee boksille kyllä jossain vaiheessa automaattisesti mutta sen saa ladattua käynnistämällä digiboksin uudelleen Asetukset > Järjestelmä > Käynnistä uudelleen tai käyttämällä virtajohtoa irti.

Mitähän sen korjauspäivityksen pitäisi korjata? 
Mikä on sen korjapäivityksen tarkempi versionumero (GUI)?
Minulle ilmestynyt 8.16.47 (8_16_47) eikä mitään ilmoittanut tai kysellyt Arriksen käynnistymisen yhteydessä - siis päivittyikö ainoastaan versionumero?

Tämä päivitys korjaa teidän mainitseman jatkuvien tallenteiden katseluun tulleen ongelman.

8_16_47 on nimenomaan tämä viimeisin versio, joka äsken julkaistiin. Se ei auttanut mitään kyselyä vaan tulee automaattisesti.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Joku päivitys tuli. Mitään uutta positiivistä en huomannut, mutta verkkotallennuksiin tuli vika;  jatkuvissa tallenteissa saa katsottua vain viimeisintä tallennetta.



Tai saa katsottua ainoastaan sen jakson mitä tarjoaa sarjan ‘pääsivulla’. Kun avaa Jaksot, sen alta ei sitten katsotakaan enää yhtään mitään!!!

Korjauspäivitys on nyt jaossa ja se tulee boksille kyllä jossain vaiheessa automaattisesti mutta sen saa ladattua käynnistämällä digiboksin uudelleen Asetukset > Järjestelmä > Käynnistä uudelleen tai käyttämällä virtajohtoa irti.

Mitähän sen korjauspäivityksen pitäisi korjata? 
Mikä on sen korjapäivityksen tarkempi versionumero (GUI)?
Minulle ilmestynyt 8.16.47 (8_16_47) eikä mitään ilmoittanut tai kysellyt Arriksen käynnistymisen yhteydessä - siis päivittyikö ainoastaan versionumero?

Tämä päivitys korjaa teidän mainitseman jatkuvien tallenteiden katseluun tulleen ongelman.

8_16_47 on nimenomaan tämä viimeisin versio, joka äsken julkaistiin. Se ei auttanut mitään kyselyä vaan tulee automaattisesti.

Ok. Korjauspäivitys teki sen mitä pitikin. Nyt toistuvien tallennusten (ohjelmasarjojen) jaksoja voi taas katsoa👌

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

 

Tallennuksissa:

  • jokaisessa kategoriassa toinen rivi listalla on tyhjä ja vasta kun listalle menee, ilmestyy toisellekin riville tietoja. 

Voitko tarkentaa tätä esim. kuvien avulla, missä kohtaan on tyhjiä rivijä? En huomaa mitään tyhjää riviä tallennuset valikossa kun Arris boksia käytän itse, 8.16 versiolla.

 


Tallennuksissa:

  • Edelleenkin ihmeelliset S E merkinnät, siis miksi ei suomeksi K ja J? Ja se mitä noissa sisällä, on jotain päätöntä esim. S4 E653846550. Kryptinen jakson numero (E) ohjelmasarjoissa joissa on oikeasti olemassa oikeakin jakson numero.

Saisiko tästä myös tarkemmin tietoa, mistä valikosta ja millä ohjelmalla?


Ne tyhjät rivit:

Ohjelmien “Frendit” ja “Salatut elämät” on tyhjä rivi ja siinä pitäisi olla “Puheenjohtajatentti”
Samalla tavalla tyhjä rivi myös Kaikki-, Toistuvat- ja Yksittäisetkategoriassa.

Tästä samasta kuvasta näkyvät myös ne mainitsemani S ja E ja käsittämättömät jaksojen numerot, esim “Viimeinen sana”, S E624600 - S= season, eli kausi on tyhjä, E=episode, elikkäs jakso käsittämätön 624600. Ja elokuvissa, esim Kultalampi, merkitty S E, vaikka ei todellakaan ole mikään sarja. Käytettäisiin edes suomenkielisiä lyhenteitä K=kausi ja J=jakso, ja suomalaisittain kaksoispiste kirjaimen ja numeron väliin - esim. “Hitlerin aikakausi” K:1 J:2


Tämä tapa kertoa kausi/jakso-tieto S2 E4 on kopioitu suoraan Netflixistä - miksi?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

 

Tallennuksissa:

  • jokaisessa kategoriassa toinen rivi listalla on tyhjä ja vasta kun listalle menee, ilmestyy toisellekin riville tietoja. 

Voitko tarkentaa tätä esim. kuvien avulla, missä kohtaan on tyhjiä rivijä? En huomaa mitään tyhjää riviä tallennuset valikossa kun Arris boksia käytän itse, 8.16 versiolla.

 


Tallennuksissa:

  • Edelleenkin ihmeelliset S E merkinnät, siis miksi ei suomeksi K ja J? Ja se mitä noissa sisällä, on jotain päätöntä esim. S4 E653846550. Kryptinen jakson numero (E) ohjelmasarjoissa joissa on oikeasti olemassa oikeakin jakson numero.

Saisiko tästä myös tarkemmin tietoa, mistä valikosta ja millä ohjelmalla?

 


Ne tyhjät rivit:

Ohjelmien “Frendit” ja “Salatut elämät” on tyhjä rivi ja siinä pitäisi olla “Puheenjohtajatentti”
Samalla tavalla tyhjä rivi myös Kaikki-, Toistuvat- ja Yksittäisetkategoriassa.

Tästä samasta kuvasta näkyvät myös ne mainitsemani S ja E ja käsittämättömät jaksojen numerot, esim “Viimeinen sana”, S E624600 - S= season, eli kausi on tyhjä, E=episode, elikkäs jakso käsittämätön 624600. Ja elokuvissa, esim Kultalampi, merkitty S E, vaikka ei todellakaan ole mikään sarja. Käytettäisiin edes suomenkielisiä lyhenteitä K=kausi ja J=jakso, ja suomalaisittain kaksoispiste kirjaimen ja numeron väliin - esim. “Hitlerin aikakausi” K:1 J:2

Samassa kuvassa näkyy myös malli siitä kuinka Telia sorvaa ohjelmien nimet: “MOT Mikä oli tutkittava” on YLEn sivuilla “MOT” - Miksi Telia pilaa tahallisesti ohjelmien nimetkin? YLEn ohjelmasarja “Prisma” on kokonaan kadonnut Telia TV:n ohjelmatiedoista! 

Nyt ja Tulevat -kategoriassa oleva ongelma on näköjään mukana listaamassasi. Mutta mainitsemassasi häiriötiedotteessa ei mainintaa että laittaa kokonaan jumiin Tallennukset-osion ja väittää että mitään tallennuksia ei olisi olemassakaan:

 

Kiitos näistä esimerkeistä! Lähdetään selvittämään ja palataan näihin mahdollisimman pian.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Ei nyt jaksaisi sadatta kertaa, mutta…

KOSKA SE OHJELMATYYPPI-PERUSTEINEN HAKU -TOIMINNE ALKAA TAAS TOIMIMAAN???

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Ei nyt jaksaisi sadatta kertaa, mutta…

KOSKA SE OHJELMATYYPPI-PERUSTEINEN HAKU -TOIMINNE ALKAA TAAS TOIMIMAAN???

 

Olen vain viestin tuojana tämän asian kanssa, mutta vastaukseni on että sitä ei oteta enää uudelleen käyttöön. Tarkempaa syytä en tiedä että miksi, mutta näin on nähty parhaimmaksi, ettei kyseinen hakutoiminnne ole käytettävissä jatkossa. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Ei nyt jaksaisi sadatta kertaa, mutta…

KOSKA SE OHJELMATYYPPI-PERUSTEINEN HAKU -TOIMINNE ALKAA TAAS TOIMIMAAN???

 

Olen vain viestin tuojana tämän asian kanssa, mutta vastaukseni on että sitä ei oteta enää uudelleen käyttöön. Tarkempaa syytä en tiedä että miksi, mutta näin on nähty parhaimmaksi, ettei kyseinen hakutoiminnne ole käytettävissä jatkossa. 

 

Aihe tietysti kuuluisi paremminkin tuohon ketjuun…

...mut tämä ohjelmatyyppikohtainen haku on mielestäni ollut yksi tämän MAKSULLISEN TALLENNE-palvelun kulmakiviä.  On pystynyt helposti siivilöimään tietyn tyyppiset ohjelmat ihan kanavakohtaisesti (YLE.n ja joidenkin maksukanavien osalta) ilman, että tietää ohjelman tarkkaa nimeä.

 

Mulla on 15v vanha Humax-digiboxi, missä myös tämä hakutyyppi on olemassa.

Ainakaan YLE.n ohjelmien osalta sinne jonnekin EPG.n tunnisteosioon ei ole tänä aikana säädelty mitään muutoksia, koska Humax.issani ko. hakutyyppi yhä toimii vakuuttavan varmasti!!!

 

Osoittaa kyllä äärimmäistä välinpitämättömyyttä ja laiskuutta, kun Telialta saa tällaiseen vikailmoitukseen vastauksena:

“...näin on nähty parhaimmaksi, ettei kyseinen hakutoiminnne ole käytettävissä jatkossa.“

Että kehtaatte…

😒☹🙁😓😕😟  + kaikki muut tämäntapaiset hymiöt mitä vaan on olemassa….

 

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Uusi päivitys aamulla. @TeroRe, taaskin puuttui tieto saapuvasta päivityksestä.. Tuli toki päivitystietokin (8.16) aamun kuluessa ja lista ei näytä pitkältä, eikä siinä ainakaan sellaisia muutoksia/korjauksia saatu mitä on pyydetty.

Lisäsin ketjuun tiedon noin kello 0900 aikoihin, pidän sitä ihan semihyvänä suorituksena. Missään kun emme lupaa reaaliaikaista tiedottamista.

 

Softamaailmassa pitäisi olla ilmanmuutaselvyys, että asiakkaille jaetaan päivityksistä tiedote suunnilleen samana päivänä, kun päivitys on vermeisiin jaettu.  Kyllä ne päivitykset siellä softantekijöillä pitäisi olla ihan valmiiksi luetteloituna, että te vaan heitätte ne eetteriin.

Se taas on toinen asia, että kuuluuko tuo em. infoaminen tällaisen Yhteisön väen duuniin vaiko sen yhtiön virallisemman puolen konttorin väelle - mutta se on kai teidän keskinäinen asia…

 

TeliaTV tallennepalveluineen on maksullinen/lisämaksullinen palvelu ja tän aiheen tiimoilta silti asiakkaat jätetään - tiedotuksessa yleensä tai sen tarkkuudessa - jatkuvasti ns. retuperälle by Telia!!!

 

Btw:

Kun vaikkapa maan-mainioon ilmaiseen LibreOffice-toimisto-ohjelmistoon tulee päivitys, niin siellä on versiotiedotteessa aina - sovelluskohtaisesti (siis Write, Calc, Math, Draw...) esitettynä päivitykset - ja vieläpä jaoteltuina, että mitkä ovat korjauksia ja mitkä uusia tai muuttuneita ominaisuuksia - ja joskus vielä, että mitä on tulossa seuraavaan versioon!!

Tuohon on Telialla valitettavasti pitkä matka...

 

Sorry mut veikkaanpa, että väännän tätä tekstiä ikään kuin monen asiakkaan suusta yhtäaikaa...

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Kun vaikkapa maan-mainioon ilmaiseen LibreOffice-toimisto-ohjelmistoon tulee päivitys, niin siellä on versiotiedotteessa aina - sovelluskohtaisesti (siis Write, Calc, Math, Draw...) esitettynä päivitykset - ja vieläpä jaoteltuina, että mitkä ovat korjauksia ja mitkä uusia tai muuttuneita ominaisuuksia - ja joskus vielä, että mitä on tulossa seuraavaan versioon!!

Jos minulta kysytään niin tällaista kaipaan kyllä itsekin. Vieläpä siten, että aina kun vaikka joku toiminnallisuus muuttuu niin ruudulla näkyisi “interaktiivinen demo” tai muu, joka opastaisi sen käyttämisessä. Olis aika bueno.