Täällä sama ongelma kaikilla vempeleillä. Ja omilla sivuilla ilmoittaa, että olen jo käyttänyt edun, kun yritän kokeilla tilata uudestaan ja pitäisi maksaa jotain. Olen ottanut palvelun käyttöön marraskuussa, kun tilasin uuden mallisen digiboxin. Sitten se lakkasi jostain nerokkaasta Telian työntekijästä johtuen toimimasta (näin mulle seuraava työntekijä[aspalv] kertoi). Laite siis meni jumiin eikä sitä kuulemma voinut enää ottaa käyttöön, koska tää nero oli perunut mun tilauksen. Sain uuden sitten tilalle ja siitä asti en ole voinut käyttää sovellusta, koska "etu on jo käytetty". Ainoastaan tilatut kanavat näkyvät mutta oikeutettu etu 5G asiakkaana ei myöskään auttanut asiaa. Näyttää teidän ongelmat hieman laajemmalta kuin tämä mistä nyt puhutte. Tämän ja huomisen vaihteessa teidän sopimusehdot myös vaihtuvat. Liittyykö ongelma nyt tähän päivitettyihin käyttäjäehtoihin? Otetaan asiakkailta ilmaiset 12 kk pois? Oon ollut ihan liian kanssa yhteydessä teidän asiakaspalveluun, joka myöskään ei kovin hyvin osaa ongelmiin antaa selkeitä ohjeita tai neuvoja. Lisäksi netin vakauteen liittyvien ongelmien tutkimisesta pitäisi asiakkaan maksaa 100€ + lisätunneista, vaikka ongelma on teidän. Ei minun. Jännää että näin pian 40 vuotta netinkäyttäjänä nää ongelmat vain jatkuvat. Mulle markkinoitiin marraskuussa valokuituyhteyttä ja tää on oikeasti VDSL :D Sitäkään asiakaspalvelussa ei tiedetty. Jos teiltä haluaa ratkaisuja teidän ongelmiin, te veloitatte asiakasta. Varmaan KKV:llä on joku kants tähän teidän rahatukseen.
----
Muokkaus Merja_J: Siirretty toisesta ketjusta omaksi viestiksi uuden otsikon alle