Skip to main content

K-ryhmän lahjakortti saamatta

  • 15. marraskuuta 2021
  • 41 kommenttia
  • 803 katselukertaa

Näytä ensimmäinen kirjoitus

Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 14. maaliskuuta 2025
jyrki kirjoitti:
Katjane kirjoitti:

Kertoisitko vielä tarkemmin minkä merkkiset kuulokkeet on kyseessä? Voisin tarkistaa sen perusteella mikä on toimitusten tilanne. 

Jbl Tune Flex in-ear bluetooth (2 paria).

Kiitos nopeasta vastauksestasi! Selvittelen asiaa ja palaan mahdollisimman pian. Vastauksen saaminen saattaa mennä ensi viikkoon koska laitetoimitusten vastuuhenkilöt eivät ole enää paikalla tällä viikolla. 


Goyahkla
Morsettaja
  • Morsettaja
  • 14. maaliskuuta 2025

Mitä väliä sillä on minkä merkkiset kuulokkeet tai muut luvatut tavarat, lahjakortti jotka asiakkaalle on luvattu antaa/ toimittaa joko postissa tai Telian kaupassa. Nyt jotain rotia tähän Telian toimintaa sillä ei tällä menolla ole kohta niitä asiakkaita kenelle myydä jos yritys toimii näin asiakkaita kohtaan. Me asiakkaat maksetaan teidän palkat ja chatit. Nyt jäitä hattuun ja tehkää työnne johon teidät on palkattu ei ne asiakkaille kuullu vaan teille jotka olette Telian palveluksessa.

 


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 14. maaliskuuta 2025
Goyahkla kirjoitti:

Mitä väliä sillä on minkä merkkiset kuulokkeet tai muut luvatut tavarat, lahjakortti jotka asiakkaalle on luvattu antaa/ toimittaa joko postissa tai Telian kaupassa. Nyt jotain rotia tähän Telian toimintaa sillä ei tällä menolla ole kohta niitä asiakkaita kenelle myydä jos yritys toimii näin asiakkaita kohtaan. Me asiakkaat maksetaan teidän palkat ja chatit. Nyt jäitä hattuun ja tehkää työnne johon teidät on palkattu ei ne asiakkaille kuullu vaan teille jotka olette Telian palveluksessa.

 

Tässä oli kyse kuulokkeista, jotka olivat kaupanpäällisinä ja siksi kysyin merkkiä niin tiedän lähteä selvittämään juuri oikeiden kuulokkeiden tilannetta. 


  • Morsettaja
  • 14. maaliskuuta 2025

Entäs, miten ne etukupongit, ne eivät ole edes kartongista, vaan vain sekunnissa lähetettäväksi sähköpostitse, mikä niitä viivyttää, miksi tulee vasta huhtikuun lopussa??

Mikä homma oikeasti? Onko tosiaan Telia maksukyvytön??

Pitääkö kaikkien muidenkin olla huolissaan. Pitääkö tehdä jo rikosilmoitus?


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 14. maaliskuuta 2025
SKalervo kirjoitti:

Entäs, miten ne etukupongit, ne eivät ole edes kartongista, vaan vain sekunnissa lähetettäväksi sähköpostitse, mikä niitä viivyttää, miksi tulee vasta huhtikuun lopussa??

Mikä homma oikeasti? Onko tosiaan Telia maksukyvytön??

Pitääkö kaikkien muidenkin olla huolissaan. Pitääkö tehdä jo rikosilmoitus?

Täällä olemme antaneet neuvoja sekä vastanneet kysymyksiin sen puitteissa mitä voimme yleisellä tasolla antaa. Myös sinun kysymystäsi olemme selvitelleet, ja selvyyden vuoksi on hyvä pitää sitä koskeva keskustelu omassa ketjussaan. Rikosilmoitukselle ei sentään tässä ole aihetta, nämä selviävät kyllä. Siitä ei tarvitse olla huolissaan, ja on myös satoja etukuponkeja sekä lahjakortteja jotka ovat toimittuneet mutkitta. 


  • Morsettaja
  • 14. maaliskuuta 2025

Yleisellä tasolla, mutta ollaan kyllä selvittävinään kuitenkin asiakohtaisesti kohteista.

En ymmärtänyt, että vieraiden aloittamiin ketjuihin ei saa muut kirjoittaa. Olen pahoillani

väärinymmärryksestä.


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 14. maaliskuuta 2025
SKalervo kirjoitti:

Yleisellä tasolla, mutta ollaan kyllä selvittävinään kuitenkin asiakohtaisesti kohteista.

En ymmärtänyt, että vieraiden aloittamiin ketjuihin ei saa muut kirjoittaa. Olen pahoillani

väärinymmärryksestä.

Teemme täällä parhaamme, ja näiden ko. kuulokkeiden osalta pystymme tarkistamaan esimerkiksi varastotilanteen ja onko kaupanpäällisiä vielä toimittamatta. Ilman muuta saat kirjoittaa muidenkin aloittamiin ketjuihin, sitä en tarkoittanut. On vain selkeämpää pitää keskustelu yhdessä ketjussa, varsinkin kun olemme jo käyneet siinä hyvää vuoropuhelua.


  • Savumerkittäjä
  • 17. maaliskuuta 2025

Ja ei kuulu edelleenkään mittään mistään. Lähetin keskiviikkona 12.3. tuon täälläkin tarjotun palvelupyynnön yhteydenottokaavakkeella, mutta ei ole yhteyttä otettu. Kovin tuntuu hankalalta Telian saada hoidettua sinänsä varsin yksinkertainen asia.


SakuMik
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 18. maaliskuuta 2025
jyrki kirjoitti:

Ja ei kuulu edelleenkään mittään mistään. Lähetin keskiviikkona 12.3. tuon täälläkin tarjotun palvelupyynnön yhteydenottokaavakkeella, mutta ei ole yhteyttä otettu. Kovin tuntuu hankalalta Telian saada hoidettua sinänsä varsin yksinkertainen asia.

Väliaikatietoa laitetoimitukselta: Flex-kuulokkeita on lähdössä pian jälkitoimituksena asiakkaillemme, vielä en saanut tarkkaa aikataulua mutta palaamme ketjuun, kunhan aikataulu selviää!


Goyahkla
Morsettaja
  • Morsettaja
  • 19. maaliskuuta 2025

Hieno vastaus kysymykseen asiakas ei ole vielä saanut kuulokkeita mutta lupaan palata asiaan?

Hei oikeesti ​@SakuMik näinkö kohtelet asiakasta?


--
Muokkaus katjane: pingattu nimimerkki


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 20. maaliskuuta 2025
Goyahkla kirjoitti:

Hieno vastaus kysymykseen asiakas ei ole vielä saanut kuulokkeita mutta lupaan palata asiaan?

Hei oikeesti ​@SakuMik näinkö kohtelet asiakasta?
 

Kuulokkeiden toimitusten tilanteesta odotamme tarkempaa tietoa, eli ilmoitamme kyllä heti kun niitä saamme. Ja kaikista toimituksista asiakas saa myös henkilökohtaisen viestin (tekstiviesti/sähköposti) kun paketit lähtevät matkaan. 


Goyahkla
Morsettaja
  • Morsettaja
  • 20. maaliskuuta 2025

Onneksi Telia ei myy autoja? Voisi kuvitella seuraavan esimerkin jos Telia myisi auton myyjä kehuisi auton audio laitetta ostaja haluaisi kuulla miltä musiikki kuuluu hyvistä kaiuttimista eikö ole hyvät saundit kysyy myyjä? Kylläpä on todellakin otan tämän auton anteeksi tämä on esittely auto mutta ei hätää meillä on sama auto mutta ilman kaiuttimia mutta ei hätää saatte ne vko kuluttua ja sen jälkeen voitte nauttia hyvästä saundista autossanne. 


  • Savumerkittäjä
  • 21. maaliskuuta 2025

Sain eilen uuden linkin Telian omaan tilausseurantaan, jossa olikin jo että tuotteet ovat ”keräilyssä”. Mutta yön aikana onkin sitten otettu taas takapakkia ja status on takaisin alkupisteessä ”tilaus vastaanotettu”. On tää aikamoinen sirkus.


  • Savumerkittäjä
  • 21. maaliskuuta 2025

Ja nyt tämäkin seuranta ”odottaa varaston täydennystä”. Tää on huono vitsi. Telian nettikaupassa nämä on 1-2 päivän toimitusajalla ja suoraan hyllystä saa yli 30:sta myymälästä, mutta kylkiäisinä näitä ei mitenkään pystytä toimittamaan asiakkaille. 


Goyahkla
Morsettaja
  • Morsettaja
  • 21. maaliskuuta 2025

Kyllä nyt täytyy tehdä jotain koska Telia on luvannut sitä tai tätä mutta ei luvattua tuotteita tai lahjakortteja ei kuulu? Luulisi tämän käytännön käyvän Telian johdolle kalliiksi sillä jos asiakkaat vaihtavat operaattoria joka antaa jokaiselle asiakkaalle luvatut kaupan kylkiäisenä tuotteet tai lahjakortin. Nämä he saavat heti kaupankäynnin jälkeen ilman turhia lupauksia ja niitä lukemattomia käyntejä kyselemässä milloin tuote on asiakkaalla kuten nyt Telian tapauksessa. Kyllä asiakas on kuningas sen luulisi jo Telian yrityksen tajuavan sekä asiakaspalvelun ettei maksavaa asiakasta saisi nöyryyttää tyhjillä lupauksilla.

 

 


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 21. maaliskuuta 2025
jyrki kirjoitti:
Katjane kirjoitti:
jyrki kirjoitti:

Itse odotan edelleen aikoinaan (-24 lopussa) liittymäetuna olleita nappikuulokkeita. Ei ole näkynyt eikä kuulunut. Chatissa luvataan vaan aina että kyllä ne sieltä tulevat ja laitetaan selvitykseen mutta ei ole näkynyt. Seuranta on jämähtänyt “odottaa varaston täydennystä”, vaikka kyseisiä kuulokkeita on jokaisessa Telian myymälässä ja nettikauppa lupaa toimitusta 1-2 päivässä. Ei näy. Viimeksi soitin asiakaspalveluun, joka kertoi että kuulokkeet on toimitettu Tampereelle. Miksi? Asun Helsingissä eikä minulla ole koskaan ollut osoitetta Tampereella ja Telian tiedoissa oli tarkistuksessa minulle kyllä oikea osoite Helsinkiin. No taas luvattiin että pistetään kuulokkeet välittömästi tulemaan ja uusi seurantanumero tulee myös. No ei ole tullut kuulokkeita eikä myöskään seurantanumeroa. Ja alkuperäinen seuranta odottelee edelleen “varaston täydennystä”. Enpä ole kyllä surkeampaa kohtelua saanut. 

Kertoisitko vielä tarkemmin minkä merkkiset kuulokkeet on kyseessä? Voisin tarkistaa sen perusteella mikä on toimitusten tilanne. 

Jbl Tune Flex in-ear bluetooth (2 paria).

Laitettu kyselyä eteenpäin meillä laitetoimittamisen puolelle, palaamme tähän heti kun saamme vastauksen! 


Vastaa