Aihe kuulostaa sellaiselta että todennäköisesti siitä on kirjattu reklamaatio. Niiden käsittelyssä on tällä hetkellä viivettä, joten sen vastausta joutuu hetken odotella. Yhteydenottolomakkeen kautta lähetetyissä viesteissä sen sijaan ei ole ruuhkaa. Viesteihin on vastattu saman päivän aikana. Jos sinulla on käytössä gmail tai hotmail sähköpostiosoite, suosittelen kurkkaamaan myös roskapostikansiot. Meidän lähettämät viestit saattavat näihin osotteihin lähetettäessä päätyä sinne. Melkein uskallan näkemättä luvata että jos viestisi on tullut perille ja email osoitteesi on ollut oikea, on myös vastaus siihen lähetetty.
Palautteet lähetin yhteydenottolomakkeella, mutta mitään ei kuulu, vaikka viimeisimmästä on kulunut viikko ja edellisestä useampia. Tuli mieleen, että miellyttävät kommentit ehkä luetaan ja saavat vastauksenkin, arvostelua sisältävät ”unohdetaan”. Miten lie. Esiin tuomani tilanne jo harmitti janut vielä vastaamattomuus kaiken päälle.
Kaikki viestit kyllä käsitellään, olivat sitten positiivisia tai negatiivisia.
Reklamaatioiden käsittelyssä meillä on tällä hetkellä viivettä, kuten Merja mainitsikin jo.
Oletko kurkannut roskapostikansiot sähköpostistasi, ettei vastaukset kuitenkin olisi joutuneet suodatukseen?
Mikäli sinulla on käytössäsi Microsoftin sähköpostipalvelu, voi olla että viestit eivät saavu oikein ollenkaan. Tiedote löytyy täältä. Tämä koskee siis esimerkiksi Hotmailin, Outlookin ja Liven sähköpostipalveluita.
Onko sinulla mahdollista olla meihin chatilla yhteidessä? Löytyy siis kun kirjaudut sisään sivuillemme täällä.
Ilokseni totean, että asiakaspalvelussa sittenkin ollaan hengissä. Minuun nimittäin otettiin viime viikon lopulla puhelimitse yhteys ongelmaksi kokemassani asiassa ja käydyn keskustelun pohjalta näytti myös löytyvän myönteinen ratkaisu. Tätä en kuitenkaan ole toistaiseksi voinut verifioida, koska mitään kirjallista vahvistusta en ole siitä saanut. Merkit kuitenkin näyttävät hyvältä ja voin kuitata asian ratkaistuksi, kunhan tämän vahvistuksen ensin näen.
Itse olen noudattanut selkeää periaatetta, että kirjoitettuun viestiin vastataan kirjallisesti ja suulliseen suullisesti (ja tarvittaessa suullinenkin voidaan vahvistaa kirjallisesti). Tätä toivoisi noudatettavan yleisemminkin.
Kiitokset @Maaorava kun kävit tänne vielä kuittaamassa tarinan lopputuleman! Se tottakai aina pitää, mitä meidän kanssa suusanallisesti puhelimessa sovitaan ja kaikki jää myös meidän päässä nauhalle. Kaikki meille jätetyt yhteydenottopyynnöt pyritään hoitamaan ensisijaisesti puhelimitse, koska näin saadaan kysyttyä tarkennuksia ja lisätietoja asiakkaalta, sekä asian käsittely on nopeampaa. Näistä kontakteista ei erikseen lähetetä enää kirjallisia vastineita, koska suusanallinen sopimus on yhtä pätevä, kuin kirjallinenkin.
Mukavaa ja aurinkoista kesän jatkoa sinulle! :smileyhappy:
@NikoNo@ kirjoitti:
Kiitokset @Maaorava kun kävit tänne vielä kuittaamassa tarinan lopputuleman! Se tottakai aina pitää, mitä meidän kanssa suusanallisesti puhelimessa sovitaan ja kaikki jää myös meidän päässä nauhalle. Kaikki meille jätetyt yhteydenottopyynnöt pyritään hoitamaan ensisijaisesti puhelimitse, koska näin saadaan kysyttyä tarkennuksia ja lisätietoja asiakkaalta, sekä asian käsittely on nopeampaa. Näistä kontakteista ei erikseen lähetetä enää kirjallisia vastineita, koska suusanallinen sopimus on yhtä pätevä, kuin kirjallinenkin.
Mukavaa ja aurinkoista kesän jatkoa sinulle! :smileyhappy:
En epäile kenenkään rehellisyyttä sanon vaan yleisesti
että asiakkaan näkökulmasta olis aina hyvä kun vastaus tulisi kirjallisena koska suusanallista ei pysty asiakas todistaan ellei ole puhelua tallentanu
silloin asiakkaan on luotettava operaattoriin ja kun operaattori on tilanteessa toinen osapuoli
niin tilanne on vähintäänkin erikoinen .
Ymmärrän toki pointin. Lisätään tähän nyt vielä väärinymmärrysten välttämiseksi, että tokihan kaikista uusista sopimuksista ja liittymämuutoksista lähtee vahvistukset aina. Tämän lisäksi voisi todeta, että meidän chat-palvelun kautta asioidessa keskustelut tallentuu automaattisesti asiakkaan omiin tietoihin telia.fi sivuille.
Halutaan tietenkin olla aina asiakkaiden luottamuksen arvoisia, koska asiakaskokemus on tärkeä asia, joten sovitut asiat pitää!
@NikoNo@ kirjoitti:
Kiitokset @Maaorava kun kävit tänne vielä kuittaamassa tarinan lopputuleman! Se tottakai aina pitää, mitä meidän kanssa suusanallisesti puhelimessa sovitaan ja kaikki jää myös meidän päässä nauhalle. Kaikki meille jätetyt yhteydenottopyynnöt pyritään hoitamaan ensisijaisesti puhelimitse, koska näin saadaan kysyttyä tarkennuksia ja lisätietoja asiakkaalta, sekä asian käsittely on nopeampaa. Näistä kontakteista ei erikseen lähetetä enää kirjallisia vastineita, koska suusanallinen sopimus on yhtä pätevä, kuin kirjallinenkin.
Mukavaa ja aurinkoista kesän jatkoa sinulle! :smileyhappy:
Hei
Vaikka kaikki todennäköisesti meneekin suullisesti sovitulla tavalla, kuten tietysti pitääkin, mieleeni jäi asiassa kuitenkin epävarmuuden siemen. Nimittäin korjaus luvattiin tehdä tulevassa laskutuksessa. Tuorein laskuni no 128841617 on päivätty 5/6 eli muutama päivä keskustelumme jälkeen eikä sen kohdalla näy mitään tapahtuneen. Olisin kuvitellut, että asiat pannaan heti toimeksi eikä sitten joskus.
Voisikohan joku (sinä?) selvittää, mihin asian sovittu hoito on takertunut, minulla kun ei ole mitään kirjallista tuosta keskustelusta, ei edes keskustelumuistiota, jollaisen sentään chatistakin saa.
Olen entistä vakuuttuneempi, että kirjallinen vahvistus on tarpeen tällaisissa tapauksissa. Eikä tuo suullinen käsittely näytä lopputulemaa yhtään nopeuttaneen, vaikka olisi siis pitänyt. Juttu siis jatkuu.....
Vahvistusta odotellessa hyvää loppuviikkoa ja uuttakin toivotellen!
Mielelläni toki asian selvittäisin, mutta täällä Yhteisössä ei valitettavasti päästä asiakastietoihin käsiksi. Mikäli haluat varmistella tilannetta, niin kannattaa poiketa meidän chat-palvelussa keskustelemassa, niin tsekataan asiaa.
Esitän tässä nyt kuitenkin valistuneen arvauksen tilanteesta, kun olen niin pitkään vastaavien kuvioiden parissa touhunnut. Meillä nimittäin laskutusajot käynnistyy aina muutamaa päivää ennen sitä päivämäärää mikä näkyy laskulla päiväyksenä. Oletan siis, että kyseinen lasku on juuri lähtenyt eteenpäin, kun hyvitys on tehty, jolloin se kohdistuu vasta seuraavaan laskuun. Mikäli kuitenkin haluat hyvityksen ehdottomasti tähän uusimpaan laskuun, niin se voidaan toki asiakaspalvelun toimesta vielä kohdentaa näin. Muutoin jäisin odottelemaan seuraavaa laskua, jossa tämä sitten näkyy selkeästi.