Olen ollut eilen viimeksi yhteydessä asiakaspalveluun erääntyneen laskun vuoksi. Sain siis elokuussa helmikuusta elokuuhun kaapelitv:n maksutv:n laskun, jonka summa oli aika suuri. soitin silloin asiakaspalveluun ja sovimme että maksan puolet elokuun loppuun mennessä ja loput syyskuun loppuun mennessä.
Eilen ihmettelin, kun kanavat eivät näy ja soitin ja minulle kerrottiin, että laskun eräpäivää oli siirretty 20.9.2013 saakka. Puhelua jonka elokuussa tein, ei löytynyt tallennettuna. Olen kyllä hoitanut laskun eilen pois ja nyt odotan, että kanavat alkavat näkyä.
Pointtini oli lähinnä siinä, että vaikka olisin maksanut laskun eräpäivänä, ei se olisi kuitenkaan näkynyt teillä vielä maanantaina, joten miksi ihmeessä laskusulku menee niin nopeasti päälle?
lisäksi niin suuren laskun tuleminen oli soren pään moka, koska minulla on kuukauden laskutusväli.
Mielestäni minä en ole vastuussa siitä, että laskut tulevat ajallaan, varsinkin kun olen ne säntillisesti hoitanut.
Eilen sain kyllä sovittua hienosti asian, mutta nyt odotellaan sitten loppuviikko, että kanavat näkyvät. Mutta olisin samassa tilanteessa jos olisinkin maksanut eräpäivänä laskun. Tämä ei mielestäni ole reilua vai onko teistä?
tv-palveluiden laskutus
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.