Skip to main content

Viasat, jalkapallo ja Viaplay


Hei,

Olen saanut Viasatilta vastauksen, jonka mukaan johtuu teistä, että Viaplayta ei tarjota kultapaketin kylkiäisenä eikä myöskään jo alkanut jalkapallokausi näy Sonera Viihteessä kuin vasta 10.8. Alkaen. Pelit on jo käynnissä. Miten aiotte hyvittää tämän? Irtisanon pian Soneran paketit ja siirryn täysin Viaplayn asiakkaaksi ilman välikäsiä.

12 kommenttia

Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1773 kommenttia
  • 8. elokuuta 2016

Moi  ja tervetuloa Klaaniin! Viaplaysta täällä kyseltiinkin hetki sitten ja siitä laitoin viestiä eteenpäin. Lupasin palata heti kun saan asiasta jotain lisätietoa. Paljon tuota ominaisuutta on toivottu!

Mitä tulee futikseen niin kanava lisätään tosiaan katseltavaksi 10.8. Tämä johtuu puhtaasti teknisistä syistä. Valioliiga starttaa lauantaina mutta toki siellä olisi pelejä katseltavaksi ennen sitäkin, joten ymmärrän tuskan.


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 1773 kommenttia
  • 9. elokuuta 2016

 Sain vastauksen että Viaplayta ei näillä näkymin ole meille tulossa. Suurin osa Viasatin kanavapaketeista onkin saatavilla mobiiliviihteeseen jos asiakkaalla on kyseiset kanavat meidän kautta joko digiboksilla tai kaapelikortilla. Eli sitä kannattaa toki hyödyntää jos mahdollista.


  • Uusi jäsen
  • 3 kommenttia
  • 13. elokuuta 2016
Näköjään en ole ainoa jolle myytiin Viasat Kulta-paketti uskotellen että jalkapallotkin näkyvät mobiilisti. Tämähän on suoraan sanottuna kusetusta.

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 2 kommenttia
  • 13. elokuuta 2016
Joo ei näy futikset mobiilissa. Eikä anneta myöskään mahdollisuutta perua tilausta, koska määräaikainen sopimus. Viaplay olisi ollut parempi. Ja rahat suoraan oikeaan paikkaan ilman välikäsiä...

  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti
  • 13. elokuuta 2016
Itselläni on sama tilanne kuin nimimerkki Koira1234: llä, eli määräaikainen soppari ja irtisanominen ei ole muka mahdollista. Olkoon vaan miten määräaikainen sopimus, mutta tilattu tuote ei vastaa sopimusta ja mielestäni silloin irtisanominen on oikeutettu.
Jos Sonera ei myönny määräaikaisuuden perumiseen, niin silloin kannattaa jokaisen olla yhteydessä kuluttaja-asiamiehelle...

  • Savumerkittäjä
  • 2 kommenttia
  • 13. elokuuta 2016

Samaa mieltä.

Odottelin tänään kolmetuntia, että saisin apua kun futis ei näy. Vastaus: Ota yhteyttä vikapalveluun maanantaina.

 

V.**tu mitä kusetusta


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • 6536 kommenttia
  • 13. elokuuta 2016

@Desp66 kirjoitti:

Samaa mieltä.

Odottelin tänään kolmetuntia, että saisin apua kun futis ei näy. Vastaus: Ota yhteyttä vikapalveluun maanantaina.

 

V.**tu mitä kusetusta


Tuo on kyllä totta, että Chat-aspaan on ollut nyt tuntien jono. Paria yksinkertaista asiaa olen aikonut tiedustella, mutta ei ole huvittanut vahtia useita tunteja vastausta. Se on kurjaa se.


  • Uusi jäsen
  • 2 kommenttia
  • 14. elokuuta 2016
Mitä vastaa Soneran edustaja näihin myyjien lupaamiin valioliigan näkymiin??? Luvattiin että näkyy kyllä pelit missä ja milloin vaan!!!! Tein 12kk määräaikaisen sopimuksen kun TAAS uskoin että Sonera pitää lupauksen.Eipä pitänyt ?

RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 1528 kommenttia
  • 15. elokuuta 2016

Uudet Viasatin urheilukanavat ovat tulossa myös mobiilin puolelle. Aikataulu on tästä vielä hippasen auki, ainakin ens kuulle menee. Tarkempaa tietoa toki kerrotaan heti kun selkenee! 


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 2 kommenttia
  • 15. elokuuta 2016
Hyvä jos tulevat. Soneran etuna on ollu hyvä kuvanlaatu tv-lähetyksissä, mutta mobiilikanavat ovan nykyisin kyllä ihan ehdoton juttu, toivon että näkyvät ennen nhl-kauden alkua.

  • Uusi jäsen
  • 3 kommenttia
  • 15. elokuuta 2016
Hienoa jos tulevat mobiilin mutta mulle kyllä osui pahasti silmään tuo, että menee ainakin ensi kuun puolelle. Eli aikaisintaan syyskuussa sadaan mobiilin mutta kuinka kauan sitä oikeasti sitten joutuu odottamaan? Vuosi?

RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 1528 kommenttia
  • 16. elokuuta 2016

Viestitään kyllä heti kun tuo aikataulu tarkentuu. :) Tällä tietoa se on syyskuu kuitenkin. Asiakastiedotteista löytyy infoa aiheesta. 


Vastaa