Skip to main content

Laskut kadonneet sähköpostista

  • 10. heinäkuuta 2017
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ihmettelen pirusti sitä,mihin katosivat laskut sähköpostistani.Vai onko niin että on asetuttava kotiini tunturissa ja jäädä postaamaan paperisia muistutuslaskuja.

 

Edit @SaJoonas : Muokkasin otsikkoa osuvammaksi ja siirsin erilliseen viestiketjuun :)

SaJoonas
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 10. heinäkuuta 2017

Tervetuloa Yhteisöön @pasisakari 

Telian laskut siis ovat kadonneet sähköpostista ja muut postit ovat säilyneet? Merkillistä. Käytätkö Telian sähköpostilaatikkoa vai jonkun toisen palveluntarjoajan sähköpostia?

 

Näet kaikki laskut myös kirjautumalla telia.fi -sivustolle tästä.

Laskuarkistoon pääset näillä ohjeilla.

1. Kirjaudu sisään linkin kautta.

2. Klikkaa omaa nimeäsi

3. Valitse "Laskut ja viestit"

4. Klikkaa "Laskut", jolloin näet kaikki avoimet laskut.

5. Jos haluat katsoa jo maksettuja laskuja, paina "Arkisto"

 

Toivottavasti näistä vinkeistä on apua :smileyhappy:

 

 


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 10. heinäkuuta 2017

Moikka @pasisakari! :smileyhappy:

 

Näiden lisäksi suosittelen samalla sinua tarkistamaan liittymiesi laskutustiedot Omilla Sivuilla ja suora linkki siihen:

https://www.telia.fi/OmatSivut/customerInfo.do?action=BILLING (tai Omat tietoni ja asetukset > Laskutustiedot)

 

 

Siellä voit tarkastella, että laskutustapa ja sähköpostiosoite on oikein.

 

Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/asiakas-ja-laskutustietojen-muutos

 

 

 

 

 


Vastaa