Hei
Olen käyttänyt pitkän tovin etsien keinoa saada aspaan yhteys soittamatta sinne. Ei nimittäin motivoi roikkua kalliissa yritysnumerossa. Kaikki yritykset päätyvät Omat Sivut-rekisteröintiin, joka ei onnistu koska en ole asiakas. Jopa pankkitunnuksia kysytään, mutta niille ei löydy asiakastietoja. Tästä huolimatta kuitenkin pääsee eteenpäin antamaan käyttäjänimen ja salasanan, mutta ne taitavat päätyä bittiavaruuteen.
Kokeilin myös ajanvarausta, mutta se ei anna tehdä mitään.
Onko asiat todella niin huonolla tolalla että vain asiakkaat voivat lähettää aspaan viestejä?
Tuntuu että Soneralla olisi web-sivujen koodissa paljon testattavaa. Jatka-napit toimivat yllä mainituissa paikoissa vähintäänkin omituisesti. Jos jatka-nappi ei tee mitään, niin sitten yläpalkista pääsee eteenpäin vaikka tilanne ei sitä välttämättä sallisi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.