Skip to main content

Sähköpostia aspaan

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei

Olen käyttänyt pitkän tovin etsien keinoa saada aspaan yhteys soittamatta sinne. Ei nimittäin motivoi roikkua kalliissa yritysnumerossa. Kaikki yritykset päätyvät Omat Sivut-rekisteröintiin, joka ei onnistu koska en ole asiakas. Jopa pankkitunnuksia kysytään, mutta niille ei löydy asiakastietoja. Tästä huolimatta kuitenkin pääsee eteenpäin antamaan käyttäjänimen ja salasanan, mutta ne taitavat päätyä bittiavaruuteen.

Kokeilin myös ajanvarausta, mutta se ei anna tehdä mitään.

Onko asiat todella niin huonolla tolalla että vain asiakkaat voivat lähettää aspaan viestejä?

Tuntuu että Soneralla olisi web-sivujen koodissa paljon testattavaa. Jatka-napit toimivat yllä mainituissa paikoissa vähintäänkin omituisesti. Jos jatka-nappi ei tee mitään, niin sitten yläpalkista pääsee eteenpäin vaikka tilanne ei sitä välttämättä sallisi.

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 18. toukokuuta 2011
Hei launila!

Omille Sivuille kirjautuminen vaatii asiakkuuden, mutta ajanvarauksen voit toki tehdä, vaikka et asiakkaana olisikaan.

Millaisia ongelmia ajanvarauksen kanssa ilmeni? Varasin ajan itse testimielessä ja varaus onnistui eli kannattaa kokeilla vielä uudelleen. Yhteystiedot löydät täältä. Valitse aluksi se osio, mitä asiasi koskee. Tämän jälkeen pääset varaamaan soittoajan.

Toki voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös puhelimitse 0200 17000 ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Puhelusta veloitetaan ainoastaan oman liittymäsopimuksen mukainen matkapuhelumaksu.

Sivustouudistuksen myötä sivustolla voi toki esiintyä virheitä näin alkuvaiheessa. Kiitos palautteesta, välitin viestin eteenpäin sivuston ylläpitäjille.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 0 kommenttia
  • 19. toukokuuta 2011
Tänään näköjään ajanvaraustakin pääsi yrittämään. Viime kerroilla näkyi vain mennyt viikko eikä lainkaan tulevaisuutta. Näin ainakin kaapeli-tv ja sieltä muutokset. Nyt kuitenkin näkyy aiheena "Kodin laajakaista", joka ei mielestäni ole aina oikein Kaapeli-TV:n kohdalla.

Olisi hyvä jos kaapeli-tv:n korttilinkitykset voisi hoitaa muutenkin kuin puhelimessa. Sille voisi olla oma kohta, johon annettaisiin kaikki tarvittavat numerot ja vaikka pankkitunnistautuminen jotta tiedetään kuka tilasi muutoksen.

Omat sivut-rekistetöinti käyttäytyi silleen hassusti, että vaikka pankkitunnuksille ei löytynytkään asiakkuutta, niin silti yläpalkista pääsi klikkaamaan kohtia "Tunnistautuminen, Valitse käyttäjätunnus, Valitse salasana, Kirjaudu" aina sitä mukaa kun oli edellisen täyttänyt. Kuitenkaan jatka-nappi ei tehnyt mitään vaikka se olikin klikattavissa, saisi olla harmaana, jotta tietää ettei sen kuulukaan toimia.

  • 0 kommenttia
  • 8. kesäkuuta 2011
Kiitos palautteestasi. Välitin ilmoittamiasi huomoita eteenpäin sivuston ylläpitäjille ja tutkimme tilannetta.

Vastaa