Vianrajausautomaattinne teki minulle vikailmoituksen ensinnäkin kysymättä haluanko jättää sellaisen. Sain ongelmani ratkaistua asiakaspalvelun kanssa. Vikailmoitus ei ilmeisesti peruuntunut, vaikka ongelmani ratkaistiin asiakaspalvelussa. Vikailmoitus pitäisi pystyä perumaan vianrajausautomaatissa, mutta minua kyseinen automaatti neuvoo ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, sillä tunnuksillani löytyy monta liittymää.
Jonotin juuri äsken puolitoista tuntia(!) asiakaspalveluunne, jotta saisin vasten tahtoani tehdyn vikailmoituksen peruttua. Lopetin jonottamisen, koska mielestäni jonotusaika on kohtuuton.
Miten saan vikailmoitukseni peruttua? En todellakaan aio enää soittaa yhteenkään asiakaspalveluunne, sillä niissä jonottaminen on maksanut minulle jo kymmeniä euroja!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.