Ennen asuimme samassa osoitteessa Espoossa, lähiverkolla perheen muihin tietokoneisiin, Tuplanetti Plus. Toimi. Jokaisella käyttäjällä omat käyttäjätunnukset ja salasanat. Toimi hyvin.
Nyt tytär muutti opiskelija-asuntoon Helsinkiin, jossa on lasikuitukaapeli ilmaisessa Soneran verkossa. Mutta - ei edes hänelle tule tilausvahvistuskoodia ainoastaan "tilaus on käsittelyssä".
Hänellä on tarkoitus olla sama sähköpostiosoite, jota ymmärtääkseni kysyttiinkin.
Mutta - internet eikä sähköposti toimi, vaikka luvattiin max. 2päivää.
Voiko tämä Tuplanetti-ratkaisu aiheuttaa sen? Siis minä olen pääkäyttäjä, hän yksi näistä sivukäyttäjistä. Mitä pitäisi tehdä? Ei vastausta "ottakaa yhteys Asiakaspalveluun... "
Homma muuten toimi Oulussa...
Tilausvahvistusnumero, perheliittymä
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.