Hei! Liittymääni sovittiin eilen 20.7. keskiviikkona päivällä tehtäväksi muutos, jolloin yhteysnopeus laskisi 100M -> 10M, samalla TV palvelu jäisi pois. Tämä muutos hyväksyttiin teknisen tuen toimesta (TV palvelua ei saatu toimimaan monista yrityksistä huolimatta). Eilen illalla noin klo 22 meni LAN yhteys poikki eikä se vielä tänäänkään puoleenpäivään mennessä ole alkanut toimia. Mikä kummastuttaa, on se, että WLAN yhteys (käytössäni siis palvelureititin) toimii läppärillä ja puhelimella ok. Onkohan tässä nyt jotain minun puolelta jäänyt huomioimatta, esim. pitääkö palvelureitittimeen tehdä jotain muutoksia asetuksiin tai kytkentöihin, jotta yhteys kaapelillakin toimisi (asiakaspalvelijanne ei ainakaan maininnut että vaatisi minun osalta mitään tehtävän)? Virtoja olen käytetty pois pariin otteeseen ilman tulosta. Elikkä vahvistatteko vielä pitääkö minun tehdä jotain muutoksia kotosalla?
PS. Todella isot kiitokset erittäin ystävälliselle asiakaspalvelijanaiselle jonka kanssa eilen puhuin puhelimessa (en muista nimeä)! Hän hoiti asiani todella mallikkaasti, selvitti tilanteen heti teknisestä tuesta ja soitti minulle vielä saman päivän aikana uudelleen vastauksen kera. Jäi hyvä mieli. :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.