Skip to main content

LAN yhteys poikki nopeuden muutoksen jälkeen


Hei! Liittymääni sovittiin eilen 20.7. keskiviikkona päivällä tehtäväksi muutos, jolloin yhteysnopeus laskisi 100M -> 10M, samalla TV palvelu jäisi pois. Tämä muutos hyväksyttiin teknisen tuen toimesta (TV palvelua ei saatu toimimaan monista yrityksistä huolimatta). Eilen illalla noin klo 22 meni LAN yhteys poikki eikä se vielä tänäänkään puoleenpäivään mennessä ole alkanut toimia. Mikä kummastuttaa, on se, että WLAN yhteys (käytössäni siis palvelureititin) toimii läppärillä ja puhelimella ok. Onkohan tässä nyt jotain minun puolelta jäänyt huomioimatta, esim. pitääkö palvelureitittimeen tehdä jotain muutoksia asetuksiin tai kytkentöihin, jotta yhteys kaapelillakin toimisi (asiakaspalvelijanne ei ainakaan maininnut että vaatisi minun osalta mitään tehtävän)? Virtoja olen käytetty pois pariin otteeseen ilman tulosta. Elikkä vahvistatteko vielä pitääkö minun tehdä jotain muutoksia kotosalla?

PS. Todella isot kiitokset erittäin ystävälliselle asiakaspalvelijanaiselle jonka kanssa eilen puhuin puhelimessa (en muista nimeä)! Hän hoiti asiani todella mallikkaasti, selvitti tilanteen heti teknisestä tuesta ja soitti minulle vielä saman päivän aikana uudelleen vastauksen kera. Jäi hyvä mieli. :)

  • 21. heinäkuuta 2011
Heippa taas. En tiedä onko jotain muutoksia jo tehty, mutta nyt näyttää LANikin taas toimivan. :)

  • 22. heinäkuuta 2011
Huomenta routa! Mukava kuulla, että alkoi toimimaan. Välitin kiitoksesi sinua auttaneelle asiakaspalvelijalle.

  • 29. heinäkuuta 2011
Hei taas. Liittymän nopeudenmuutos oli päivittynyt omille sivuille. Kiitokset.

Olisiko kohdaltani mahdollista perua vielä "Viikonlopun elokuvasuositukset Koti TV:ssä" mainospostit? En ole enää koti-tv asiakas, ja viestin lopussa oleva linkki "Mikäli et enää jatkossa halua saada sähköisesti tietoa TeliaSonera-konsernin ja sen yhteistyökumppaneiden palveluista, eduista ja tarjouksista, klikkaa tästä ›" avaa Markkinointiesto-sivun. Tarkoitus ei ole blokata kaikkia Soneralta tulevaa viestintää, vaan poistaa sähköpostiosoitteeni koti-tv:hen liittyvästä postitusryhmästä, niitä en enää tarvi.

  • 1. elokuuta 2011
Hei routa, elokuvavinkkejä on tarkoitus tulla vain KotiTv asiakkaille. Jatkossa näitä posteja ei sinulle pitäisi enää tulla.

  • 18. elokuuta 2011
Hei! Nyt se sitten tapahtui mitä olen vähän pelännytkin. Eli uusi (heinäkuun) lasku tipahti sähköpostiluukusta, ja kuinka ollakaan, minulta yritetään edelleen laskuttaa tuosta TV palvelusta ja 100M yhteydestä (summa yht. 45,64€). Tuon kokoisia laskuja ei teiltä pitäisi enää tulla. Ei sitten voinut tämäkään hoitua kerrasta kuntoon. :(

Voisitteko tarkistaa laskutuksen ajantasalle ja lähettää minulle uuden - korjatun laskun? Kiitos.

  • 23. elokuuta 2011
routa: Asia oli selvitetty lähettämäsi palvelupyynnön perusteella 19.8. aikana ja kyseiselle laskulle oli tehty hyvitys. Oli sovittu, että voit maksaa kyseiseltä laskulta vain 10 euron osuuden. Tulevilla laskuilla ei enää näy ole veloitusta Koti TV:stä ja laskulla tullaan veloittamaan 10 M nopeusluokasta sovitulla hinnalla.

  • 23. elokuuta 2011
Asia selvä. Toivottavasti jatkossa laskut on oikein, eikä samasta asiasta tarvitse ilmoittaa moneen kertaan.

  • 22. syyskuuta 2011
Heippa! Nyt oli uudessa laskussa oikea summa. Hyvä hyvä! :)

  • 20. marraskuuta 2011
Hei! Haluaisin tiedustella vielä laskusta, kun tulostin viimeisimmän laskun paperille (lasku 2 sivuinen) ja sitä tarkastellessani huomasin toisella sivulla "Laajakaista-, TV- ja lisäpalvelut" kohdassa maininnan:

"Tarjoushinta laskutusjaksolla 10,00 EUR, Normaalihinta 35,19 EUR".

Sama lukee näköjään myös edellisen (syyskuun) laskun 2.sivulla, mutta sitä edellisessä (elokuu) on paljon pienempi summa (= "tarjoushinta 3,87 EUR, Normaalihinta 13,62 EUR"). Eikö tämän saamani uuden liittymän tarjoushinnan pitänyt olla ensimmäisen vuoden puoleen hintaan, eli 10eur/kk, jolloin ns. normaalihinta olisi 20eur/kk eikä 35,19? Näin minulle puhelimessa sanottiin kun heinäkuussa tätä liittymätyyppiä vaihdoin ongelmien vuoksi. Aika hintava tuo uusi "normaalihinta" pelkästä netistä.

  • 24. marraskuuta 2011
Hei routa, Liittymäsi sopimusta on päivitetty 20.8.11. Tällöin on alkanut kampanja, joka tarjoaa nopeutesi ensimmäisenä vuonna 10e/kk ja toisena vuonna 20e/kk.

Käytössämme on päiväkohtainen laskutus, jonka vuoksi elokuun laskussa näkyi kahta hintariviä:
1.8.-19.8. aikavälillä on laskutettu normaalia listahintaa päiväkohtaisesti (listahinta 35,19e/kk) ja
20.8-31.8. aikavälillä on laskutettu nyt käytössä olevan kampanjan mukaan päiväkohtaisesti.

Vastaa