Skip to main content

Laitevakuutus ja uuden laitteen toimitus


onko muilla ollut ongelmia telia laitevakuutuksen kanssa.itselle myymälässä luvattiin että uusi puhelin JOPA seuraavaksi päiväksi.nyt odottanut tänään 1 viikon eikä mitään tapahdu.3 kertaa olen sinne soittanut"ruuhkaa" jouduin nyt ostamaan uuden puhelimen,odotellessa vanhan puhelimen vakuutuspäätöstä.onko telia myyjillä mitään vastuuta lupauksista? JOPA seuraavana päivänä. Vai onko sana JOPA  käsite 1-365vrk

Edit: Otsikkoa muokattu

10 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7034 kommenttia
  • 16. elokuuta 2018

Hei @aig666 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Ei ihan itsellä ole ollut ongelmia, mutta tytöllä oli.


Laitevakuutus koskee sitä laitetta jonka imei-koodi on liitetty siihen, joten sinun kannattaa irtisanoa varmaankin tuo vakuutus.


Täältä löytyy siihen ohjeet : https://www.telia.fi/asiakastuki/palvelut/laitevakuutus/laitevakuutus-irtisanominen


Kannattaa varmaan olla myös yhteydessä asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 5 kommenttia
  • 16. elokuuta 2018

telia asiakaspalvelu ei ota kantaa,koska he vain myyvät/välittävät vakuutuksen,sanoivat että ota aig yhteyttä,otin yhteyttä valittelivat että kestää ja on ruuhkaa.seuraavaksi pyydän omavastuu poistoa kohtuuttomasta odotusajasta.sopimus on irtisanottu.


 


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 829 kommenttia
  • 16. elokuuta 2018

Moikka @aig666 ja tervetuloa myös omasta puolestani Yhteisöön!

Onpa harmillista kuulla, että olet joutunut uutta laitetta näin pitkään odottelemaan. Myyntitilanteessa lupaus on, että laite saataisiin toimitettua jopa seuraavaksi päiväksi ja näin se yleisesti ottaen onkin,  mutta ruuhkasta johtuen heillä toimitukset nyt viivästyvät. Me emme tosiaan pysty ottamaan kantaa tähän sen syvemmin, koska vakuutusyhtiö AIG vastaa vakuutuspalvelun sisällöstä, omavastuusta, vahinkoilmoituksista, irtisanomisista, vakuutuspäätöksistä jne. Sinulla on toki mahdollisuus vielä reklamoida asiasta AIG:lle.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 5 kommenttia
  • 16. elokuuta 2018

.on vain harmi että olettaa saavansa vahinkotilanteessa uuden puhelimen nopeasti,mutta yli vikko ilman puhelinta on meikäläisen mahdotonta olla,joten jouduin odottaessa korvauspäätöstä ostamaan uuden puhelimen.mutta eikähän tänävuonna tule.


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 829 kommenttia
  • 17. elokuuta 2018

Ymmärrän hyvin tilanteesi, ja toivotaankin nyt että korvauslaite saapuisi mahdollisimman pian!


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 5 kommenttia
  • 17. elokuuta 2018

Tänään vasta 8 vrk odottanut uutta puhelinta telia laitevakuutuksesta aig.


"uusipuhelin jopa seuravana päivänä"


 


edit Merja_J: uusi viesti yhdistetty vanhaan ketjuun samasta aiheesta


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 5 kommenttia
  • 20. elokuuta 2018

Tänää odottanut laitevakuutuksesta  uutta puhelinta 11vrk.soitto taas ja taas samaa *******aa että on ruuhkaa,mitä *******ua tässä pitäisi tehdeä.


  • Savumerkittäjä
  • 460 kommenttia
  • 20. elokuuta 2018

On se kumma  jos  tuotteen myyjä ei ota  kantaa   tuotteisiinsa joita myy  tuotteen kuitenkin asiakkaalle myy  telia ei AIG vaikka palvelun tarjoaakin AIG .


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 5 kommenttia
  • 22. elokuuta 2018

Nyt 2 viikkoa odotusta.joka päivä soitto mitään ei tapahdu.oon tosi pettynyt.koen tulleeni petetyksi.


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 829 kommenttia
  • 23. elokuuta 2018

Laitoin tämän tilanteen eteenpäin tiedoksi tuotevastaavalle, todella pitkään olet nyt joutunut asian kanssa odottamaan. Palaan sinulle kun saan tähän jotain lisätietoja.


Vastaa