Näin alkuun haluaisin sanoa että asiakasnumeron lisääminen näihin asiakastietoihin vaikuttaisi mahdottomalta, näin ennen ensimmäisen laskun saapumista. Miksei sitä voisi nähdä omista tiedoista kirjauduttuasi "Minun Sonera" -sivuille?
Onko tavallista että kuva ja ääni pätkii? Kuva siis pikselöityy, ei kuitenkaan jatkuvasti vaan välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mistä se johtuu? Pelkästään nopeudesta? Riippuuko se kanavasta, jota katsotaan?
En ole yrittänyt ratkoa ongelmaa muuten kuin ajamalla digiboksin vikahaun, jonka mukaan kaikki on kunnossa. Palstallakaan ei asiaa ole tarkemmin mielestäni käsitelty.
Edit: Tätä pikselöitymistä ja pätkimistä tapahtuu vaikka yhteys ei ole muussa käytössä.
Onko jossain olemassa lisätietoa tekniikan toteutuksesta (ihan näin maallikolle), koska "Koti-TV pähkinänkuoressa" ei valaise asiaa tämän enempää:
Soneran Koti TV käyttää Soneran maanlaajuista dataverkkoa eikä ohjelmia siirretä internetin kautta. Tällöin yhteyden kapasiteetti voidaan taata ja ohjelmat voidaan esittää samalla laadulla kuin antennilähetyksissä.
Terveisin,
Iikka