Skip to main content

Reklamaatio?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Sonera Kaupassa sanottiin että joutuu tekeen reklamaation nettisivuilla jos haluaa purkaa määräaikasen sopimuksen. Miten tämä tapahtuu? Luulen että siihen tarvii noi tunnukset mutta ei mulla semmosia ole. Jossain luki että ne on tullu sähköpostiin, mutta gmailissa tein haun niin en ole ainuttakaan sähköpostia saanut Soneralta ikinä. Jos tunnukset on tekstarilla tullut niin puhelin on vaihtunut sillä välin.

Toi teidän mokkula on kallis paperipaino..

1 kommentti

  • February 23, 2011
Talipallo: Voi jättää Omien Sivujen kautta palvelupyynnön.

Jos et ole aiemmin kirjautunut Omille Sivuille, niin tarvitset sinne salasanan. Sen saat lähettämällä liittymästäsi tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0€). Käyttäjätunnuksena toimii sama matkapuhelinnumero, josta lähetit tekstiviestin.

Viestistäsi ei käy ilmi, millaisia ongelmia sinulla on nettitikun kanssa. Ohjeista ja vinkeistämme löytyy ohjeita nettitikun vikatilanteisiin – niihin kannattaa käydä vielä tutustumassa.