Skip to main content

Prepaid liikkuva laajakaista

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei, ostin tyttärelle prepaid liikkivan sonera laajakaistan tammikuun alkupuolella, tarkemmin 10,1.2012,
ja siinä oli tarjous 2kk yhden hinnalla, hinta oli 30e. Nyt on kohta kk kulunut ja tuli koneelle viesti että lataa aikaa nettitikkuun, lataus loppuu 10.2.2012. Miten tämä on mahdollista kun lataus pitäisi olla voimassa 10.3 asti? Liittymän ostin R-kioskilta..

4 kommenttia

  • February 7, 2012
Hei noraki1: Voisitko lisätä prepaid-liittymänumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voimme tarkistaa asian. Liittymänumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Liitä se muodossa 0401234567 ilman väliviivoja.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • February 8, 2012
Hei, kiitos vastauksesta, liitin numeron nyt profiiiin jos voitte tarkistaa asian, kiitos!

  • February 8, 2012
Hei noraki1! 16.12-31.01 hankittujen prepaid-tikkujen toisen kuukauden aktivoitumisessa on ollut teknistä vikaa. Vika on kuitenkin tiedossa ja sen pitäisi korjautua automaattisesti lähipäivinä. Mikäli nettitikku lakkaa toimimasta 10.2 jälkeen, pitää uusi kausi ladata manuaalisesti teknisen asiakaspalvelumme toimesta. Tässä tapauksessa voit ilmoittaa asiasta tähän viestiketjuun tai ottaa yhteyttä vikapalvelun numeroon 0206 90101. Pahoittelut aiheutuneesta vaivasta.

  • February 8, 2012
Kiitos tiedosta, asia selvä!