Skip to main content

SIM-lukituksen avaaminen ei onnistunut

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Heippa Soneran väki!

Koitin omien sivujeni kautta avata kytkypuhelimen SIM-lukituksen, mutta kun klikkaan "jatka"-nappulaa, tulee seuraavanlainen viesti:

Lukituksen purkaminen ei onnistunut. Ole hyvä ja ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun 0200 17000.

Mistähän tämmöinen mahtaa johtua? IMEI koodi on oikein edellisellä sivulla.

Olisin kiitollinen jos joku tietävämpi osaisi auttaa.

2 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 12. maaliskuuta 2012
Hei JUSTer: Tarkistin asiakasnumerosi perusteella, että sinulla on iPhone matkapuhelinlaite. iPhone lukitus puretaan automaattisesti sopimuskauden päätyttyä, mutta käytännössä lukitus poistuu, kun laite kytketään eri operaattorin SIM-kortin kanssa iTunes-ohjelmaan. Sopimuskautesi laitteella oli myös päättynyt, joten laitteen sim-lukitus on jo poistunut (tarkistin vielä asian ja kaiken pitäisi tämän puolesta olla ok.)

Oletkos miettynyt uudempaa iPhonea tilalle?

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 0 kommenttia
  • 12. maaliskuuta 2012
Moikka Luca!

Kiitos jälleen nopeasta vastauksesta. Luulin että tuo SIM-lukitus pitää poistaa jotenkin omien sivujen kautta ja ihmettelin kun se väitti että ei onnistu... Noh, asian voin konkreettisesti kokeilla kun saan toisen operaattorin SIM-kortin.

Vielä ei ole tarvetta uudemmalle iPhonelle. Odottelen seuraavaa mallia... ;o)

Vastaa