Skip to main content

tilaus kesken

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.


moi tälläistä ihanaa palvelua, olen tätä vikaa yrittänyt
soneran kanssa saada korjata noin kuukauden
päivät mut mitään ei tapahdu
aina se vaan kummitelee tuolla mun omilla sivuilla en voi esimerkiksi tilata ja lopettaa kanavapaketti
en edes sinne soittamalla saa niitä lopetteua tai tilattua uutta


PS..... mitä meinaatte kuinka kauan soneralta menee tämään korjaukseen
PS............ sit mulla on CANAL+total paketti ja haluun sen loppuvan mut miten saat poikki
PS................................................ kuka maksaa sit kun se on yli kuukauden ollut mulla

1 kommentti

  • August 5, 2011
Hei, katsoin asiakastiedoistasi tilannettasi ja asia näyttää olevan selvityksen alla. Ymmärrän toki, että tilanne harmittaa ja aiheuttaa ylimääräistä vaivaa. Pahoittelut tästä. Toivottavasti asia saadaan pian korjattua!
Omien Sivujen kautta ei voi irtisanoa kanavapaketteja, enkä löytänyt asiakastiedoistasi pyyntöä poistaa Canal + Film pakettia. Laitathan asiasta esim. Palvelupyynnön.