Skip to main content

sonera tv.

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

soneran tv peketti on jo tullut ja kysynkin kuinka pian tuo liittymä alkaa toimimaan ??? pitäsikö tuosta vielä tulla viesti minulle kun tuo on käytössä ??!?? ....asiakas numeroa ei vielä ole !

7 kommenttia

  • March 26, 2012
Hei jtr74!

Kyseessä on ilmeisesti uusi Viihdepaketti -tilaus? Laajakaistan asennusajankohdasta tulee tekstiviesti-ilmoituksia ja viesti myös kun laajakaista on kytketty.

Jos lisäät Palstan Profiiliisi esimerkiksi laajakaistan liittymänumeron ilman väliviivaa, niin pääsen katsomaan tilaustasi tarkemmin. Liittymänumero on muotoa 333- tai 346-. Liittymänumeron löydät sinulle lähetetystä tilausvahvistuksesta. Mikäli lisäät numeron Profiiliin, niin ilmoitathan siitä tässä ketjussa.

  • March 26, 2012
eli kyseessä on liittymän "päivitys" nykyinen liitymän on soneran 8 meganen.... asikas numero jonka tuohon laitoin on tämän nykyisen liittymän... kyseistä laajakaista liittymä numeroa en kyllä löydä mistään...ei ollut vahvistus viesteissä moista ,ei ollut kuin käyttäjä tunnus ja salasanat...johtunee siitä että on liittymän päivitys kyseessä ???

  • March 26, 2012
Asiakasnumero säilyy samana vaikka liittymää päivitetään. Asiakasnumero löytyy laskulta ja se on 10 numeroa pitkä. Tarkistaisitko vielä Profiiliisi laittamasi Asiakasnumeron, kiitos.

  • March 26, 2012
noh nyt pitäis olla asikas numerokin oikein....liittymä sivu näytti vaan että tilausta käsitellään....odotin vain että liittymäkin laitetaan "heti" kuntoon.....jotain vinkkiä mahdollisesta odotus ajasta olis vain mukava saada ...päiviä...viikkoja ????

  • March 26, 2012
Voihan itku, jostain syystä Asiakasnumerosi näkyy edelleen vain kaksinumeroisena, joten en pääse katsomaan tarkkaa tietoa toimituksen etenemisestä. Todennäköisesti asentajan pitää käydä keskuksella tekemässä kytkennät, joten suurinpiirtein viikon sisällä liittymän pitäisi toimia uuden sopimuksen mukaisena. Tottakai syynä voi olla jokin muukin kuin asentajan käynnin odottelu, mutta en tosiaan osaa sanoa tästä tilanteesta enempää. Voit myös kysyä asennuksen aikataulua Asiakaspalvelustamme.

  • April 3, 2012
ei vieläkään ole kuulunut mitään liittymän päivitysestä ??? hieman vain ihmettelen.... pari viikkoa kohta mennyt....nyt pitäis olla tiedoissa tuo liittymänumero ...huomenissa täytynee sitten soitella jo asikaspalveluun !!!!

  • April 4, 2012
Hei jtr74,
KotiTV palvelu näyttäisi kytkeytyneen tänään 4.4. Onko lähtenyt toimimaan?