Soitin viime viikolla vikapalveluun ja sain kuulla, että olivat törmänneet vastaavanlaiseen ongelmaan edellisenä päivänä, eli jostain syystä en pysty tallentamaan ohjemiani, vaikka boksi onkin tallentava. Saan ilmoituksen "Tallentaaksesi ohjelmia tarvitset tallennuspalvelun. Ota yhteyttä asiakaspalveluun". Sillä ei ole merkitystä painanko rec-nappia ohjelmavalikossa vai katsellessani jotakin lähetystä.
Toivoisin asian pikaista selviämistä.
Lisäksi pari asiaa - tahtoisin tietää, onko Koti-TV:n mukana tulleesta digiboksista mahdollista siirtää tiedostoja toiseen laitteeseen? Esim. tietokoneelle. Ja onko mahdollista tallentaa samaan aikaan useampaa kuin esim. kahta sm-liigaottelua UrhoTotalin kautta, näitähän kun voi tulla parhaimmillaan seitsemän yhden illan aikana.
Koti-TV:n Motorola-digiboksi ei tallenna
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.