Skip to main content

Koti tv -digiboksin kaukosäädin hajalla..

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Eli vaihtaessani digiboksin kaukosäätimeen pattereita kaukosäätimestä murtui muoviosa joka pitää toisen patterin paikallaan. Kyseisessä muoviosassa on kiinni "jousi" joka siirtää patterista virran kaukosäätimeen. Näin ollen muoviosan murruttua kaukosäädin ei toimi. Mielestäni asia menee selkeästi takuun piikkiin, joten mihin minun pitää ottaa yhteyttä asian tiimoilta, että saan uuden kaukosäätimen?

Toinen asia mikä on hieman ihmetyttänyt on, ettei koti tv:stä tai netistä ole tullut laskua heinäkuun jälkeen. Missä vika?

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 3. lokakuuta 2011
Kaukosäätimen osalta sinun tulisi olla yhteydessä vikapalveluumme. Se onnistuu joko soittamalla p. 020 690101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai jättämällä palvelupyynnön.

Laskutuksen osalta huomaan, että olet viimeksi saanut laskun kesäkuun kuukausimaksusta. Tämän jälkeen liittymällesi on päivitetty KotiTV-palvelu, mutta hinnoittelu ei ole tilauksen yhteydessä mennyt kampanjan mukaisesti. Laskulle on tehty hyvitys, jotta veloitukset menisivät sovitun mukaisesti. Virhe on huomattu myös toisaalla ja korjaustoimet ovat tekeillä. Laskua ei ole siis lähetetty sinulle meidän virheen vuoksi. Pahoittelut! Uskoisin, että lasku lähetetään sinulle seuraavan laskutusajon yhteydessä. Mikäli haluat maksaa laskua jo etukäteen, se onnistuu käyttämällä edellisen laskun viitenumeroa. Näin toimien voit itse vaikuttaa tulevan laskun loppusummaan.

Vastaa