Skip to main content

missä vika?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 4 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Meillä kolme konetta joissa käytän samaa huawein nettitikkua ja kaikissa koneissa ilmoittaa 10-50 kertaa illan aikana ettei voi yhdistää ennen verkon rekisteröintiä. Hiton hankala maksaa esim. laskuja kun viikossa- kahdessa menee nordean pankkitunnuskortti sileeksi jatkuvan yhteyden katkosten takia. Joka kerta pitää sulkea tietokone ja avata että jos sais sattumalta yhteyden. Tämänkin viestin takia piti tietokone käynnistää uudelleen 8 kertaa ennenkuin lähti avaamaan nettiä... Nimim. Mitta alkaa täyttymään.

  • 26. helmikuuta 2012
Missä vika?

No miksi edes kysyä. Tietää jo heti, että vika on Soneran verkossa!!! Odota, kun kohta joku "asiakaspalvelija" sanoo, että soita vikapalveluun ja laittaa ketjun lukkoon! Näin minulle tehtiin kun ilmoitin viasta Soneran verkossa. Minulla ei ole, eikä tule, Soneran asiakkuutta. Ja loputkin sukulaiset jätti Soneran "superluotettavan" verkon, kun oli jatkuvia nettiyhteys- ja kuuluvuusongelmia.

Niistä on raportoitu ties minne, mutta mitään apua ei sieltä saa. Peltolammilla Tampereella 33840 verkko edelleen Soneralla huono. Milloin verkko katoaa, milloin nopeus putoaa EDGE:lle ja milloin akku tyhjenee kun puhelin etsii 3G-verkkoa ja ne palkit... No 5 hetken aikaa, sitten 2, sitten 1, sitten 3, sitten 5, taas kaksi, verkko katoaa, EDGE, 3G... Ja tätä rataa aamusta iltaan!!!

Sonera ei tee mitään. Verkon nopeudet luokattomia. DOWN 2M korkeintaan ja UP korkeintaan 0.30 eli aivan surkeat nopeudet maksiminopeudeksi. Yhtyeydessähän ei tietenkään ole vikaa, koska se täyttää latausnopeuden kriteerit, mutta missä lähetysnopeus? Siinä ei olekaan virhettä vaikka se olisi nollissa koko ajan!!! Soneran mielestä 0.30 UP on aivan mainio eikä oikeuta mihinkään.

No mutta onneksi ei ole vuoteen ollut ongelmia, kun on oikeasti löytynyt operaattori joka toimii. Suosittelen aloittamaan vaikka prepaideista...

  • 27. helmikuuta 2012
No sen kyllä tiedän että saiakaspalvelu sanoon, et ota yhteyttä vikapalveluun, mut toivon et jos nyt sattumalta asiakaspalvelusta tulis tietoa ettei tarttis jokakerta jonottaa vikapalveluun useita tunteja. Sonerahan kauppaa edullista nettiliittymää mut taitaa tienata loppujenlopuksi enemmän rahaa vikapalvelun soitettujen puhelujen avulla, niillä nääs maksullinen vikapalveluinumero. Kuluttajaviraston sivulta tietoa: Vikatilanteissa pitää olla maksuton asiakasnumero tai palvelun tarjoaja on korvausvelvollinen takuuaikaisten vikojen johdosta, mut aika harva viitsii lähettää laskua aiheutuneista puhelinkuluista

  • 27. helmikuuta 2012
Hei MrSpoon: Ikävä kuulla, että sinulla on ongelmia liikkuvan laajakaistan kanssa. Suosittelen kuitenkin olemaan yhteydessä Vikapalveluumme ongelman selvittämiseksi. Nettisivujemme yhteysoppaasta löydät valittavissa olevat yhteydenottotavat Vikapalveluumme (esim. yhteydenotto Omien Sivujen kautta sähköisellä vikailmoituslomakkeella). Toivottavasti saat yhteydet pelaamaan pikapuolin.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 27. helmikuuta 2012
Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera[/quote]


Vai vielä pitäis tykätä yrityksestä joka ei saa pelittämään myymiään vehkeitä. Aika paljon ihmiset valittaa Sonerasta mut aina sama vastaus, ottakaa yhteys vikapalveluun. Tykkäänhän mä käydä paskallakin vaikka en esityisemmin siitä paskasta tykkääkkään. ;))

Vastaa