Hei
Tilasimme soneralta huawei e5 (täysnetillä) ja kun pakketti tuli perille, siitä puuttui sim kortti.
Yritin useasti soittaa asiakaspalveluun, mutta puhelun/jonotuksen hinta on huikeita määriä. (en ole varma, mutta olettaisin 1.99e/min) Joten minua ei niinkään kiinnosta maksaa kymmenkertaista määrää asiakaspalvelun jonotukseen mitä itse tilaamani tuote maksaa... Ainiin ja soitin heti 9.00 aamulla tänään kun asiakaspalvelu aukesi, ja joudun jonoon??
-Soneralle ei voi lähettää sähköpostia???
-14 päivän kokeilu aika menee siihen että en edes voi kokeilla nettitikkua???
-Jos lähetän tuotteen takaisin ("Palautuksen käsittelyaika 2-3viikoa") miten saan kerrettua että haluan sen vielä uudelleen???
-Omilta sivuilta ei voi tehdä asianhyväksi yhtään mitään??? (kaikkea olen kyllä jo yrittänyt)
APUA! mitä minä voin tässä oikein enää tehdä!?
ps. Omien sivujen palvelupyyntölomake? miksi se ei toimi/ole olemassa
Puutteellinen lähetys
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.