Tervehdys @Liban1 ja tervetuloa lämpimästi Telia Yhteisöön!
En ymmärtänyt kysymystäsi. Oletko irtisanomassa nettiliittymää? Onko liittymä määräaikaisella vai toistaiseksi voimassaolevalla sopimuksella? Määräaikaista liittymää ei voi purkaa kesken sopimuskauden.
Jos harkitset liittymän irtisanomista, voit lakkauttaa liittymän soittamalla asiakaspalveluumme 020 690 400 (mpm/pvm) tai käymällä lähimmässä Telia Kaupassa.
Eipä tuolta chatista mihinkään vastausta saa. Monta kertaa yrittänyt, siellä on joku Botti joka ei viitsi vastata. On aika irtisanoa liittymä, kokeilla jos muilla olis parempi asiakaspalvelu.
Eipä tuolta chatista mihinkään vastausta saa. Monta kertaa yrittänyt, siellä on joku Botti joka ei viitsi vastata. On aika irtisanoa liittymä, kokeilla jos muilla olis parempi asiakaspalvelu.
Chat-palvelussa pitää valita 2 kertaa "Ei mikään näistä, arvaa uudelleen", jonka jälkeen pääset valitsemaan Telian chat-asiakaspalvelijan. Nuo edellä mainitut ovat suurin piirtein yleisimmät kysytyt jutut tilanteen selvittämiseksi suoraan ettei asiakaspalvelu ruuhkautuisi turhaan esim. PUK-koodin kyselyn vuoksi ja sujuvoittaa omaa asiointia huomattavasti :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.