Skip to main content

nettiliittymän irtisanominen

  • 27. maaliskuuta 2017
  • 7 kommenttia
  • 159 katselukertaa

terve

 

7 kommenttia

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 3035 kommenttia
  • 27. maaliskuuta 2017

@Liban1 kirjoitti:

terve

 


Tervehdys @Liban1 ja tervetuloa lämpimästi Telia Yhteisöön!

 

En ymmärtänyt kysymystäsi. Oletko irtisanomassa nettiliittymää? Onko liittymä määräaikaisella vai toistaiseksi voimassaolevalla sopimuksella? Määräaikaista liittymää ei voi purkaa kesken sopimuskauden.

 

Jos harkitset liittymän irtisanomista, voit lakkauttaa liittymän soittamalla asiakaspalveluumme 020 690 400 (mpm/pvm) tai käymällä lähimmässä Telia Kaupassa.

 

Liittymän irtisanominen onnistuu myös kirjautumalla chatissa sekä yhteydenottopyyntölomakkeen kautta :)

 

Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelinliittymat/irtisanominen


  • Savumerkittäjä
  • 8 kommenttia
  • 20. toukokuuta 2017

jos nettiliittymä on määräaikainen (24 kk) niin miten on mahdollista, että Telia nostaa sen hintaa 300 % ?

 


RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 1528 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2017

@tobeornottobe kirjoitti:

jos nettiliittymä on määräaikainen (24 kk) niin miten on mahdollista, että Telia nostaa sen hintaa 300 % ?

 


Haluaisitko vähän tarkentaa millainen tilanne sulla tässä on? :) Millanen liittymä on kyseessä? 


  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 14. helmikuuta 2018

Eipä tuolta chatista mihinkään vastausta saa. Monta kertaa yrittänyt, siellä on joku Botti joka ei viitsi vastata. On aika irtisanoa liittymä, kokeilla jos muilla olis parempi asiakaspalvelu.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 3035 kommenttia
  • 14. helmikuuta 2018

@OrvokkiO kirjoitti:

Eipä tuolta chatista mihinkään vastausta saa. Monta kertaa yrittänyt, siellä on joku Botti joka ei viitsi vastata. On aika irtisanoa liittymä, kokeilla jos muilla olis parempi asiakaspalvelu.


Hei @OrvokkiO!

 

Kannattaa tutustua tähän videoon:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767

 

Chat-palvelussa pitää valita 2 kertaa "Ei mikään näistä, arvaa uudelleen", jonka jälkeen pääset valitsemaan Telian chat-asiakaspalvelijan. Nuo edellä mainitut ovat suurin piirtein yleisimmät kysytyt jutut tilanteen selvittämiseksi suoraan ettei asiakaspalvelu ruuhkautuisi turhaan esim. PUK-koodin kyselyn vuoksi ja sujuvoittaa omaa asiointia huomattavasti :)


  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 28. heinäkuuta 2020

Laajakaisi irtisanominen


MinnaLN
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 425 kommenttia
  • 29. heinäkuuta 2020

@z77hra@  kirjoitti:

Laajakaisi irtisanominen


Hei @z77hra! Tervetuloa mukaan Yhteisöön! :smileyhappy:

 

Jos haluat irtisanoa laajakaistasi tulee sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin kuIn ylempänä on neuvottu.