Skip to main content

paperilasku

  • 17. heinäkuuta 2017
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Hei, olen tehnyt e-laskutilauksen heti kun otin kiinteän netin käyttöön, valitsin Telian laajakaistalaskutuksen, ettei paperilaskuja pääsisi tulemaan, mutta vaikka tuli e-lasku niin tuli myös paperilasku. Olen paljon matkoilla ja kotiosoitteeseen joutuvat postit saattaa odottaa pitkäänkin, enkä hakua maksaa yhtään ylimaaräistä siitä että minulle tulee kannettuna sisään lasku, jonka voin hoitaa koneeltakin, ja paperilaskusta peritaan vielä liki 3 euroa ylimääräistä, Tällaisista laskutukseen liittyvistä asioista ei voi edes laittaa sähköpostia tai soittaa ilmaiseksi, vaan menee palvelupuhelinmaksu, nyt oikeesti ärsyttää, miksei paperilasku jää pois, kun e-lasku jo tulee ja maksu veloitetaan automaattisesti. 

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 17. heinäkuuta 2017

Hei kesakesa!

Voit ottaa asiakaspalveluun yhteyttä chatin kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Tai jättää yhteydenottopyynnön : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Vastaa