Telia rahoituksen kanssa on ongelmia sillä siihen firmaan ei saa yhteyttä tai en ole ainakaan saanut telian asiakaspalvelusta. Mielestäni on outoa ette Telia Fincen asiakaspalvelua ei ole jolle voisi reklamoida paperilaskuista. Telia finacen viimeinen sähköosti lasku oli itselläni 01.03.2021 kopioin laskun ja maksoin heille ilman ongelmaa silloin heillä oli laskussa viitenumero. Kaikki maksut sujui ihan normaalisti kunnes Telia Fincelta tulikin paperilasku postiluukusta vein laskun oman pankkiin ja pyysin tarkistamaan onko tili tai viitenumero muuttunut kyseisellä laskulla Telia Finaceen no ei ollut. Pankin viesti oli maksa kuten olet ennekin maksanut. No Telia Finacelta tulikin uusi paperilasku ja nyt siinä ei oluttkaan viitenumero jonka pankin kautta olin tehnyt E-lasku sopimuksen mutta Telia Finace muutti laskun ehtoja paperilaskussa nyt se olikin viitenumeo sijaan hetu siksi tulee taas paperilaskuja ennen kun pankki taas muuttaa Telia Finacen laskun viitenumerosta hetuksi. Tätä pyöritystä en ymmärrä koska paperilasku joka tulee maksaa minulle 3,90e per lasku. Telia Finland lasku tulee nyt normalisti E-laskuna. Onneksi otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen joka selvitti Telian laskut koska Telialta tuli randomina 97-52 e laskuja vaikka en ollut tilannut palveluita joista nuo isot laskut olivat muodustuneet koska lasku on ollut 2 kertaa samana lukuna laskussa.Kehotan ihmisiä ottamaan rohkesti kuluttaja asiamieheen jos alkaa isoja laskuja tulla vaikka ette ole mitään ylimääräistä tilanneet kannattaa ottaa yhteyttä koska se on kuluttajalle maksuton palvelu.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.