Olen viikon odotellut reitintä ja kävikin ilmi, että Telia odotellut minulta maksuennakkoa (ulkomailta muuton takia) ennen liittymän avaamista ja reitittimen lähettämistä. Asiat hoituisi helpommin/nopeammin, jos asiakastakin tästä informoitaisiin. Mitään yhteydenottoa en ole asiasta saanut. Voisiko Telia tarkistaa missä meni mettään ja korjata asia, jotta homma toimisi seuraavan asiakkaan kanssa?
Yhteydenpito asiakkaaseen ei Telialla toimi
Ratkaisu jäseneltä KaPetri
Olen viikon odotellut reitintä ja kävikin ilmi, että Telia odotellut minulta maksuennakkoa (ulkomailta muuton takia) ennen liittymän avaamista ja reitittimen lähettämistä. Asiat hoituisi helpommin/nopeammin, jos asiakastakin tästä informoitaisiin. Mitään yhteydenottoa en ole asiasta saanut. Voisiko Telia tarkistaa missä meni mettään ja korjata asia, jotta homma toimisi seuraavan asiakkaan kanssa?
Hei
Mikäli asia on edelleen avoin tai haluat reklamoida asiakaspalvelumme puutteellisesta toiminnasta otathan meihin yhteyttä Minun Telian kautta tai jätä meille yhteydenottopyyntö. Täällä Yhteisössä voimme toistaiseksi keskustella asioista vain yleisellä tasolla, joten tässä tilanteessa en valitettavasti pysty tarjoamaan parempaa tukea.
Voit jättää meille palautetta myös asiakaspalaute kanavamme kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.