Skip to main content

Sonera sähköpostilaatikoiden tilauksen käsittely aika

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 1 katselukerta

Olen avannut 19.6.2011 uuden sähköpostilaatikon joka on käsittelyssä. Soitin tänään asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin, että avaukset tehdään automaattisesti, eikä sitä voi asiakaspalvelusta mitenkään nopeuttaa. Tämä ohjelmallinen laatikoiden avaus on aivan ok. Kun nyt olen 4 päivää odottanut, että se ohjelma sen avaa, niin voin todeta että se ei toimi. Mikä tahansa toimiva ohjelma jos se ajetaan suorittaa sille määrätyn tehtävän. Ihmettelen miksi Sonera ei myönnä että on ongelma ja yritä sitä korjata. Tästä samasta asiasta on tälläkin kirjoitettu jo viime vuoden puolella.
En pysty laittamaan profiiliini asiakasnumeroani, koska olen ollut vasta muutaman viikon Soneran asiakas ja en ole tilausvahvistusta Soneralta saanut. Mikähän tässäkin on vikana? Ei lupaavasti ala Sonera asiakkuuteni.

9 kommenttia

  • June 23, 2011
Kertomasi mukaan vaikuttaa siltä, että tilaus ei ole edennyt normaalisti. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 17000, niin asia saadaan hoidettua mahdollisimman pian kuntoon.

  • June 26, 2011
Torstaina 23.6.2011 sain asiakaspalvelun kautta avattua 19.6.2011 Soneran omien sivujen kautta avaamani yhden sähköpostilaatikon. Sitten ollaankin taas samassa "Tilauksesi käsittely on kesken" tilassa. Se ei muuttunut koko aikana yhtään mihinkään. En voi siis avata yhtään lisää sähköpostilaatikoita muille perheenjäsenilleni. Suoraan sanoen vaikka Soneran laajakaista liittymä vastaa muuten odotuksiani, tämä sähköpostlaatikoiden avaus on toteutettu aivan ala-arvoisesti, eikä kestä vertailua muihin operaattoreihin.

Rekisteröitymällä uudestaan pankkitunnuksilla sain asiakasnumeron, jonka olen nyt lisännyt profiiliini.

  • June 27, 2011
Asiakastietojemme mukaan olit ollut yhteydessä asiakaspalveluumme ja sähköpostiasiasi käsittely on kesken. Pyrimme avaamaan toivomasi sähköpostiosoitteet mahdollisimman pian. Omilla sivuilla näkyy teksti "tilauksesi käsittely on kesken" siihen asti kunnes asiasi on saatu hoidettua. Käyttäjätunnukset ja salasanat toimitetaan pääpostilaatikkoosi.

  • June 27, 2011
Anni kirjoitti:
Asiakastietojemme mukaan olit ollut yhteydessä asiakaspalveluumme ja sähköpostiasiasi käsittely on kesken. Pyrimme avaamaan toivomasi sähköpostiosoitteet mahdollisimman pian. Omilla sivuilla näkyy teksti "tilauksesi käsittely on kesken" siihen asti kunnes asiasi on saatu hoidettua. Käyttäjätunnukset ja salasanat toimitetaan pääpostilaatikkoosi.



Tämä pitää paikaansa, mutta jotta ei viestistänne saisi väärää kuvaa olen pyytänyt teidän asiakaspalveluanne 18.6.2011 avaamaan 2 postilaatikkoa. Vaikka välissä onkin juhanus on siitä nyt kulunut aikaa 9 vuorokautta.

  • July 1, 2011
Olit tosiaan jättänyt ensimmäisen muutospyyntösi 18.6.2011. Asiakastietojemme mukaan olit silloin toivonut, että pääpostilaatikkosi osoite vaihdettaisiin toiseksi, mikä ei ole mahdollista. Tämän jälkeen muutokset eivät sitten menneetkään normaalisti läpi ja jouduit olemaan yhteydessä asiakaspalveluun asian hoitamiseksi enemmän kuin olisi pitänyt. Pahoittelut siitä! Tällä hetkellä näyttäisi kuitenkin siltä, että sinulle on luotu pyytämäsi alipostilaatikot, joten sen suhteen asian pitäisi nyt olla kunnossa.

  • July 4, 2011
Tilasin äskes 2 uutta lisäpostilaatikkoa ja se hyväsyi sen Tilauksesi on tallennettu onnistuneesti, mut nyt ei näy omilla sivuilla edes et se on käsittelyssä, mahtoikohan tuo uuden lisäpostilaatikon luonti onnistua???

  • July 5, 2011
mavericx kirjoitti:
Tilasin äskes 2 uutta lisäpostilaatikkoa ja se hyväsyi sen Tilauksesi on tallennettu onnistuneesti, mut nyt ei näy omilla sivuilla edes et se on käsittelyssä, mahtoikohan tuo uuden lisäpostilaatikon luonti onnistua???


Tarkistin tilannettasi ja ainakaan vielä ei lisäpostilaatikoiden tilausta näy järjestelmissämme. Otathan tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme, numero 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30. Voit myös lähettää meille asiasta palvelupyynnön.

  • July 7, 2011
Asta kirjoitti:
[quote="mavericx":aa87m474]Tilasin äskes 2 uutta lisäpostilaatikkoa ja se hyväsyi sen Tilauksesi on tallennettu onnistuneesti, mut nyt ei näy omilla sivuilla edes et se on käsittelyssä, mahtoikohan tuo uuden lisäpostilaatikon luonti onnistua???


Tarkistin tilannettasi ja ainakaan vielä ei lisäpostilaatikoiden tilausta näy järjestelmissämme. Otathan tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme, numero 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30. Voit myös lähettää meille asiasta palvelupyynnön.[/quote:aa87m474]
Laitoin tuosta asiasta viestiä asiakaspalveluun ja ne olivat yrittäneet soittaa, mutta mulla oli puhelin äänettömällä ja ite en kehtaa sinne soittaa ja kerryttää omaa laskua. Kyseisessä asiassa ei ole tapahtunut mitään muutoksia, kyllä noitten lisäpostilaatikoiden olisi jo nyt pitänyt toimia, mut kun ei näy edes omilla sivuilla mitään tietoo......

  • July 8, 2011
mavericx: Asiakastietojemme mukaan liittymällesi on lisätty 2 lisäpostilaatikkoa tänään. Tunnukset on lähetetty pääpostilaatikkoosi, kuten kerroimme tekstiviestissä, jonka lähetimme sinulle.