Skip to main content

"Omat Sivut"

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Eilen tai toissapäivänä näytti omat sivut että on joku tilaus päällä eikä voi tilata / muuttaa mitään. Tänään on edistytty ilmoitukseen:
*Tilausjärjestelmässä on havaittu tekninen ongelma

Ole hyvä ja yritä myöhemmin uudelleen.

Hyvä asiakkaamme, liittymänhallinnassamme on valitettavasti tällä hetkellä tilapäinen katkos eikä haluamaanne tilausta voida tehdä loppuun. Voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluun puh. 0800 133133 tai jättää yhteystiedot oheiseen kenttään. Otamme yhteyttä teihin viimeistään seuraavana arkipäivänä ja hoidamme tilauksen kuntoon. *

Jotain laajempaa ongelmaa meneillään vai vain jotain liittymäkohtaista?

3 kommenttia

  • October 14, 2011
Yleistä vikaa ei ole tiedossa tällä hetkellä omien sivujen tilausjärjestelmän suhteen. Mikäli ongelma jatkuu, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun (0200 17000, mpm/pvm) ja tarkistuttaa oman liittymänsä tilanne.

  • October 14, 2011
Veikko kirjoitti:
Yleistä vikaa ei ole tiedossa tällä hetkellä omien sivujen tilausjärjestelmän suhteen. Mikäli ongelma jatkuu, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun (0200 17000, mpm/pvm) ja tarkistuttaa oman liittymänsä tilanne.


Ok, tosin tuntuu että pitää ostaa paljon pastilleja ja pari lisäakkua puhelimeen. Ei edellisellä isp:llä joutunut istumaan puhelin korvassa jatkuvasti. No, ehkä tämä on alkukankeutta tms.

Tänään oli "liittämän hallinnassa on katkos" ilmoitus muuttunut vaihteeksi "tilaus on kesken" ilmoitukseksi, ehkä se on taas huomenna "liittymän hallinnassa on katkos".. ;)

Vikailmoituksessa kerroin ongelman, mutta ilmeisesti oli jäänyt lukematta lisätietoja kohta. Sen verran ulkona asiasta oli asiakaspalvelija. Mutta tosiaan, ehkä ensi kerralla.

  • October 18, 2011
tre_ka kirjoitti:
Tänään oli "liittämän hallinnassa on katkos" ilmoitus muuttunut vaihteeksi "tilaus on kesken" ilmoitukseksi, ehkä se on taas huomenna "liittymän hallinnassa on katkos".. ;)


Omilta Sivuilta tekemäsi muutostilaus on kesken, jonka vuoksi liittymähallinnassa näkyy "tilaus on kesken"-teksti. Kun kyseinen tilaus on mennyt läpi, poistuu tuo ilmoitus ja voit tarvittaessa tehdä muita muutoksia liittymällesi.