Olen lukuisia kertoja kysynyt laajakaistalaskustani, joka on sovittua korkeampi. Sonera ei vastaa kysymykseeni. Tiedän voittavani juttuni, koska minulla on kirjallinen määräaikainen sopimus. Sonera ei voi muuttaa hintaa yksipuolisesti.
Nyt on puolivuotta mennyt. Muistan kertoa kaikille Sonera asiakaspalvelusta, jos tulee puhe operaattoreista. Jos minulle olisi vastattu kesällä, olisin pitänyt sitä vain yhtenä lukuisista virheistä laskutuksessa. Nyt pidän sitä täysin käsittämättömänä piittaamattomuutena asiakkaista. En ymmärrä, mitä Sonera hyötyy siitä, ettei se vastaa laskutusta koskevaan selvään ja yksinkertaiseen kysymykseen.
Miksi keskustelu ja kysy -palstalla ei vastata?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.