Skip to main content

HP:n probook ja nettiyhteys

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Mulla on HP:n Probook paketti yhdessä koneen, netin ja myös tuon 2-vuoden on-site takuun kanssa. Mistään ei tunnu löytyvän oikeaa foorumia saada apua.

Ongelmana siis, että internet explorer ilmoittaa vain sulkevansa itsensä havaitun ongelman vuoksi. Sitten se päivittää sivun alkuun. Nettiyhteys näyttäisi olevan hyvä ja kaikki nämä sivut sellaisia, mitkä ovat aikaisemmin toimineet. Koneessa siis 3g-yhteys sisäänrakennettuna. Pikkasen ärsyttävää, kun yrittää tehdä töitä ja kokoajan tökkii. APUA!

2 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • 2330 kommenttia
  • 2. lokakuuta 2012
Metrodome12 kirjoitti:

Ongelmana siis, että internet explorer ilmoittaa vain sulkevansa itsensä havaitun ongelman vuoksi.


Vika näyttäisi tuon perusteella rajoittuvan tietokoneeseesi, tarkemmin sanottuna käyttöjärjestelmään. IE:hän on varsin tiivis osa käyttöjärjestelmää. Toimiiko jokin muu selain sinulla normaalisti, esim. Firefox, Opera, tai Chrome?

Monesti tuollaiset ongelmat ovat sen verran epämääräisiä, että tietokoneen palauttaminen alkutilaan on paras vaihtoehto, ts. käyttöjärjestelmän uudelleenasennus.

  • 0 kommenttia
  • 2. lokakuuta 2012
Iltaa Metrodome12 ja kjns!
On erittäin hienoa on huomata, että toisen avunpyyntöön vastataan asiantuntevasti ja auttavasti. Kiitokset kjns aktiivisuudestasi palstallamme, on ilo seurata sinun vastauksiasi täällä keskustelupalstan ketjuissa.

Valitettavasti meiltä ei löydy tuotetukea tai apua kirjoittamaasi ongelmaan. Kuulostaa tosiaan selaimen ongelmalta. Jos kjns:n vinkit eivät auta niin HP:lta voisi kysyä myös apua.

Vastaa