Skip to main content

outoa laskutusta

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen soittanut soneran laskutukseen n. pari kuukautta sitten asiasta joka koskee laajakaistayhteyden laskuja. Minulla oli nettitikku-sopimus ja vaihdoin sen tuplalaajakaistaan lokakuun lopussa 2012. Nettitikkusopimus luonnollisesti katkaistiin silloin kun tuplalaajakaistayhteys tuli voimaan. Siitä huolimatta sain laskuja molemmista liittymistä sekä marraskuussa että joulukuussa. Asia luvattiin korjata ja hyvittää seuraavassa laskussa mutta mitään hyvitystä ei ole tullut. Haluaisin tietää miksi hyvitystä ei ole tullut lupauksista huolimatta.

2 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 28. helmikuuta 2013
Hei kallca-8,

tarkastelin laskujasi ja sieltä löytyikin kohdistumaton hyvitys 9,94 euroa, joka oli tehty jo 15.1.2013, mutta ei järjestelmissämme tapahtuneen virheen vuoksi laskulle löytänyt. Olen ilmoittanut nyt laskutukseen, että hyvitys kohdistetaan laskulle 67735061, jonka eräpäivä on 18.3.2013. Maksaessasi laskua, vähennä laskun loppusummasta 9,94 euroa ja käytä samaa viitenumeroa. Pahoittelen tästä sinulle aiheutunutta harmia! Kiitos että otit yhteyttä ja saatiin asia kuntoon :)

  • 0 kommenttia
  • 1. maaliskuuta 2013
Moi, kiitos että että asia on kunnossa. :)

Vastaa