Skip to main content

Liittymän vaihtuminen

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Ostin viime viikolla uuden puhelimen, jonka mukana vaihdoin vanhan TeleFinland-liittymäni Soneraan. Sain jo samana päivänä Soneralta tekstiviestin puhelimeeni, jossa todetaan, että olen siirtynyt Soneran asiakkaaksi. Puhelimeni näytöllä lukee silti edelleen liittymänä TeleFinland. En uskalla käyttää puhelimen kautta nettiä, koska en nyt tiedä, kumman liittymän mukaan käyttöä laskutetaan! Yritin soittaa Soneran asiakaspalveluun, joka ilmoitti jonotusajaksi yli puoli tuntia..

3 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2012
Hei Pau11: Ikävä kuulla, ettet päässyt puhelimella asiakaspalveluumme ja pahoittelut siitä. Tosiaan tuo vanha operaattoritunnus voi jäädä kummittelemaan, kun siirtyy Soneran ja TeleFinlandin välillä vaihtamatta sim-korttia. Kuitenkaan ei ole mahdollista, että sama liittymä olisi aktiivinen kahdella eri operaattorilla joten minkäänlaisesta tuplalaskutuksesta ei kannata huolestua. Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa toki tilanteesi tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Voit myös lisätä matkapuhelinnumerosi ilman väliviivoja esim 0401234567.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 0 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2012
Kiitos tiedosta. Lisäsin asiakasnumero-kohtaan puhelinnumeroni, koska en ole vielä saanut ensimmäistä laskuani. Haluaisin myös siirtää tyttäreni liittymän TeleFinlandilta Soneralle, mikäli sopivan hintainen liittymä löytyy. Kuinka kannattaa toimia?

  • 0 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2012
Hei Pau11: Asia tulikin hoidettua yhteydenotolla. Mukavaa päivänjatkoa!

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa