Skip to main content

miten saada yhteys asiakaspalveluun???

  • 11. joulukuuta 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

emme ole kytkenyt matkapuhelinnumeroa laajakaistapalveluumme, joten meillä ei ole tunnuksia sinne. eli emme voi tehdä yhteydenottopyyntöä tms. mitenkään. muunlaista vaihtoehtoa ei ole, paitsi jonottaa puhelimella tunnin? miksi oi miksi sonera??

  • 23. marraskuuta 2010
Yhteyttä voi ottaa myös tekemällä ajanvarauksen. Ajan voi varata ilman kirjautumista Omat Sivut -palveluun.

  • 10. joulukuuta 2010
asiakaspalveluun ei saa yhteyttä puhelimitse eikä varaamalla aikaa kun kaikki ajat kahdelle seuraavalle viikolle on varattu.. odotan sitten maksulliseen asiakaspalveluun puhelimitse tuntitolkulla... puheella toimiva asiakaspalvelu? mitä ihmettä? eihän se mitään ymmärrä. sanoo vain että en ymmärrä tai saa selvää... plaah... HANKKIKAA TYÖNTEKIÖITÄ!!!

  • 10. joulukuuta 2010
Harmillista kuulla, että asiakaspalvelu on ruuhkautunut. Asiakaspalvelu on avoinna myös lauantaisin klo 9-16.30, joten voit soittaa myös silloin.

Voin yrittää olla avuksi myös tätä kautta, jos kirjaat käyttäjätietoihisi asiakasnumeron tai liittymänumeron. Molemmat ovat löydettävissä laajakaistalaskustasi. Kerrothan myös minkälaisesta asiasta on kyse.

  • 28. joulukuuta 2010
Hei yritin tänä iltana ottaa yhteyttä yli tunnin teidän ns. asiakaspalveluunne. Soittopalvelussanne, jossa soittaisitte minulle päin, ei ollut vapaita aikoja. Olisin halunnut linkittää maksukortin ja kortinlukijan.En päässyt läpi asiakaspalveluun, kunnes kello tulikin 20.00!!
Nyt mietin , miten pääsisin huomenna läpi asiakaspalveluunne, ei oikein viitsisi jonotella jälleen tuntitolkulla!!Olen kuitenkin maksanut maksukanavista, mutta en vain saa niitä auki ennen linkitystä.!! Voisitteko vastata edes tähän viestiin...

  • 3. tammikuuta 2011
markokojo: Olit laittanut viestisi useampaan viestiketjuun ja sinulle onkin jo vastattu. Tätä kirjoittaessani löytyy ajanvarauskalenterista vapaita aikoja tälle viikolle.

Vastaa