Skip to main content

ongelmia sopimusten kanssa

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

asiakas palveluun tosivaikee päästä siispä löytyykö täältä apua.

kysymys: meillä taloyhtiön kautta koti tv ymmärtääkseni kun tarjous loppuu 2013 koti tv:n voi sanoa irti heti(phelimessa kerrottu).
kysymys: otin myös kaapelikortin(maksuton ekan vuoden) jota en ole aktivoinut vielä mihin voin palauttaa?
ja viimeisin jota olen yrittänyt selvitell asiakas palvelusta on kanavapaketti laskut paketeista joita en tilannut en katsonut (puhelimessa puhuttu koti tv tarjouksen yhteydessä että maikkarin kanavat näkyy heinäkuun 2011 alkuun asti veloituksetta ei siis puhetta että jatkuisivat laskun loppusumma 46,85e vaikka pitäisi olla 22,85e.
kanava paketit joista ylimäär. lasku koostuu on discocery 6,96e
mtv3 14,94e
discovery sv od (en ees tiedä mikä tää on)

miks ette saman tien yritä laskuttaa kaikkii maailman kanavii t. jysky

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 14. syyskuuta 2011
Hei, kun määräaikaisuus sopimuksesta loppuu, voi palvelun irtisanoa.
Jos sinulla on tarpeeton kaapelikortti, voit palauttaa kortin lähimpään Sonera Kauppaan.
Moneen KotiTV tarjoukseen kuuluu mukaan tiettyjä maksukanavia hetkeksi aikaa maksutta kokeiluun. Kanavat jatkuvat automaattisesti toistaiseksi voimassaolevina listahinnoin, jollei asiakas niitä irtisano (tästä toki mainittu tilausvahvistuksessa, jonka olet saanut joko sähköpostiisi tai postitse). Olitkin toiseen viestiisi maininnut tästä ja asia ilmeisimminkin hoidossa jo.