Skip to main content

Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä ??? !!!

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Voin sanoa, että Soneran asiakaspalvelu on alta lipan. Vaikka Sonera edustaa sähköistä tiedonvälitystä, ei asiakas saa omassa asiassaan yhteyttä operaattoriin, kuin rajatuissa asioissa.

SONERA ON ESTÄNYT SUORAT SÄHKÖPOSTIYHTEYDET ASIAKKAILTA.

Asiani koskee Spofity-sopimusta:

En ole sellaista tehnyt. Siitä huolimatta sellaisesta on alettu viime laskussa (nr XX) laskuttaa.

Tiettävästi sopimuksen tehnyt virkailija on sellaisen sinne laittanut minulta kysymättä tai sitten on kyse Soneran omasta pakkosyöttämisestä, eli asiakkaan tulisi olla aktiivinen ja peruuttaa sopimus. Olen kerran tästä reklamoinut. Sain tekstiviestin, että sopimus on voimassa ja sitä ei ole peruttu. Vastasin tekstiviestiin, että poistakaa se. Vastausta ei ole tullut. Nyt kun yritän tällaista muutosta tehdä laskutukseen, ei laskutusta koskevista valmiiksi tehdyistä reklamaatio-ehdotuksista löydy tällaista kohtaa. Joten sitä viestintäkohtaa en voi käyttää. No meneekö tieto tämän kautta asiakaspalveluun/laskutukseen. Sitä en tiedä.

KYLLÄ SONERAN ASIAKASPALVEU ON TODELLA UMPIKIERO.

Keskustelin Soneran myyntípisteessä virkailijan kanssa. Hän oli täysin minun kanssa samaa mieltä. Sanoi, että asiakkaat on haluttu pitää etäällä, etteivät lähettelisi pyyntöjä suoraan sähköpostiosoitteella.

Toiseksi soittaminen asiakaspalveluun on rahastamista. Olisi luonnollista, että asiakas voisi soittaa omassa asiakassuhteeseen perustuvassa asiassa normaalilla puhehinnalla. Nyt Sonera rahastaa asiakaspalvelulla. Sille vikapalvelut ja kaikki muutkin ongelmat ovat selvää rahantuloa.

Sitten vielä yksi suuri epäkohta. Jos soitat. Sinun pitää alkaa keskustella jonkin ropotin kanssa. No se ei ymmärrä pohjanmaan murretta ja niin asia jää hoitamatta. Ropotille voitte pitää hautajaiset.


SIIS PYYNTÖ:
Poistakaa sopimuksestani Spotify-omainaisuus.
liittymä XX

En tule seuraavassa laskussa maksamaan siitä senttiäkään.

3 kommenttia

  • January 31, 2011
noessi: Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme monella eri tavalla.

Puhelinasiakaspalvelumme ei ole erityismaksullinen, vaan maksaa mpm/pvm. Asiakaspalvelun ja Vikapalvelun numeroissa vastaa automaatti, mutta voit itse valita haluatko asioida puheentunnistuksella vai näppäinvalinnoilla.

Suora sähköpostiosoite on korvattu Sonera Omat Sivut -palvelusta löytyvällä palvelupyyntölomakkeella. Tämä on ehdottomasti helpoin tapa olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Emme tee muutoksia liittymiin Keskustele ja kysy -palstan viestien perusteella. Tällä varmistamme sen, että liittymään voi tehdä muutoksia vain siihen oikeutettu henkilö.

Pyydänkin sinua nyt olemaan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme asian ratkaisemiseksi.

Poistin viestistäsi yksilöivät tunnistetiedot.

  • June 30, 2011
Puhelinasiakaspalvelumme ei ole erityismaksullinen, vaan maksaa mpm/pvm. Asiakaspalvelun ja Vikapalvelun numeroissa vastaa automaatti, mutta voit itse valita haluatko asioida puheentunnistuksella vai näppäinvalinnoilla.

Jos näin on todellakin miksi minultakin joka puhelin laskussa laskutetaan ylimääräistä vaikka en ole
ylittänyt puhelin paketin rajaa ja liittymastäni ei ole soitettu edes numerotiedusteluun eikä muihinkaan
palvelunumeroihin silti joka kerta kun soneralle on joutunut soittaan on laskussa 3-5€ nimikkeellä palvelunumerot......

  • July 6, 2011
Hype: Soitot asiakaspalvelumme numeroon kirjautuvat palvelupuheluihin, koska kyseessä on palvelunumero. Puhelut eivät siis sisälly puhepaketin puheluihin ja sen vuoksi niistä on erillinen hinnoittelurivi laskuerittelyssäsi.