Skip to main content

Spotify lopettaminen

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Hei minulla on ollut varmaan vuosi tuo Spotify palvleu Soneran kautta. Premiumin ja palvelun tilaus on tehty teidän kautta helpoksi, mutta miten tuo palvelun lopettaminen?

En ole löytänyt mistään teidän valikoista mahdollisuutta lopettaa palvelua? Onko tuo hyvää asiakaspavelua? Pitäisikö minun soittaa erikseen johonkin Soneran maksulliseen numeroon jotta minulta ei enää veloitettaisi se muutama euro kuukaudessa? Ettekö voi liittymänhallinta-valikkoon laittaa myös ruksitusvaihtoehto "lopeta palvelu"?

Ymmärrän että bisnes on bisnes mutta maksullisen palvelun lopettamisen tekeminen mahdollisimman vaikeaksi antaa paskan kuvan teidän yrityskulttuurista.

Summasummarum...Saisinko maksuttomat ja helpot ohjeet Spotifyn irtisanomiseen, KIITOS!

  • 20. heinäkuuta 2011
Hei PierreLitbarski: Kiitos palautteestasi koskien Spotify palvelun lopettamista itsepalvelussa, se on laitettu eteenpäin. Tarkistin profiilisi asiakasnumeron perusteella sinun Spotify palvelun olevan tilattuna Kiinteän Laajakaistasi lisäpalveluna, joten irtisanominen onnistuu tällä hetkellä tämän linkin kautta kolmella eri tapaa. Joista palvelupyyntö taikka ajanvaraus ovat sinulle täysin maksuttomia vaihtoehtoja ja voit myös asioida meidän kauppiaalla tarvittaessa.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa