Vaihdoin matkapuhelinliittymäni Soneralle joku aika sitten ja taisi olla vikatikki.
Siirto kesti viikkoja ja ilman soittelua ei onnistunut. Pääsy Soneran asiakaspalveluun kesti tasan tunnin. Sim-kortti tuli postissa ja yhteys avautui ilmoitettuna ajankohtana ja yhteys pelaa mutta
omat sivut ilmoittaa ettei minulla ole matkapuhelinliittymää ja näinollen en pysty muuttamaan
puhelinasetuksia enkä tekemään palvelumuutoksia.
Oman sivun mukaan Sim-korttini on edelleen käsittelyssä.
Puhelimella en enää halua koittaa asiaa korjata koska pääsy asiakaspalveluun tuntuu toivottamalta.
En halua kasvattaa puhelilaskuani odottamalla pääsyä asiakaspalveluun epämääräisen kauan.
Omat sivut
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.