Skip to main content

Laajakaista nurin?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Eilen kytkettiin n. yhdeltätoista laajakaista toimintaan. Ja toimikin peräti n. puoli kolmeen tänään, siitä asti nurin. Ja mitään tätä päivää koskevaa häiriöilmoitusta ei mistään äkkiseltään löydy Soneran sivuilta. Ja minä kun uuteen asuntoon muuttaessa otin ADSL:n kaapelin sijaan siksi, kun opiskelijakämpissä oli ongelmia kaapelin kanssa. Taisinpa päätyä ojasta allikkoon, jos tämä on esimakua tulevasta.

Tosiaan, ihan vain kesken käytön hävisi yhteys, eikä tule takaisin vaikka modeemin kytkisi uusiksi, käynnistäisi uusiksi tai mitään muutakaan. Modeemi vaan hallintasivulla herjaa että "connection is down." Broadband-valo vilkkuu, mutta Internet ei. Ja sitä rataa. Eli jokinhan se jossain mättää. Tämän kun yhdistää tuohon, että luvatut kanavat eivät edes Viihdepaketin mukana tulleet vaikka kaksi eri henkilöä sanoi että tulee (soita sitä TAAS kerran asiaa, joka piti olla jo selvä), niin alkaa jo tosissaan kaduttaa koko tilaus heti alkuunsa.

2 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 3. helmikuuta 2012
Hei teehoo,
Yleistä vikaa ei tiedossa ole. Jos kaikki kytkennät on tarkistettu, ja laitetta resetoitu, eikä ongelma silti ratkea, on järkevintä ottaa yhteyttä Tekniselle puolelle p. 0206 90101. He ovat paikalla arkisin 8-20, ja lauantaina 9-16.30. Jos haluat tehdä vikailmoituksen netin kautta, se onnistuu palvelupyynnöllä. Toivotaan, että ongelma ratkeaa mahdollisimman pian!

  • 0 kommenttia
  • 10. helmikuuta 2012
Jep jep, eihän se sitten ollutkaan nurin kuin vaatimattomat 6 vuorokautta ennen kuin vika sitten korjattiin... hyvin meni hukkaan ilmaisia kanavapakettiaikoja, netin normaalikäytöstä nyt puhumattakaan.

Vastaa