Skip to main content

Uusi SIM

  • 16. joulukuuta 2016
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Tarvitsen vakuutukseen puhelimen häviämis tapauksen takia sim kortin jonkin avaus todistuksen... mikä se on? 

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 16. joulukuuta 2016

@Nyluund kirjoitti:

Tarvitsen vakuutukseen puhelimen häviämis tapauksen takia sim kortin jonkin avaus todistuksen... mikä se on? 


Tarkottaisiko tuo todistusta, ettei puhelin ole operaattorilukittu? Ei taida enää juuri olla noita lukituksia puhelimissa.


  • Uusi jäsen
  • 16. joulukuuta 2016

Ei vaan siis todistuksen siitä että puhelimen häviämisen takia olen joutunut hakemaan uuden sim kortin liikkeestä...


PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • 16. joulukuuta 2016

Ota yhteyttä asiakaspalveluun:

 

Jos asian ratkaisemiseksi tarvitaan henkilökohtaisia asiakas- tai tunnistetietojasi, ota yhteyttä 24/7 avoinna olevaan chat-asiakaspalveluun jonka löydät Omien Sivujen kautta. Tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä asiakaspalveluun muiden kanavien kautta tai esimerkiksi puhelimitse.

 

 


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 16. joulukuuta 2016

@Nyluund kirjoitti:

Ei vaan siis todistuksen siitä että puhelimen häviämisen takia olen joutunut hakemaan uuden sim kortin liikkeestä...


Siinä tapauksessa todistuksen saa sieltä liikkeestä tai Soneran Asiakaspalvelusta käsittääkseni.


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • 16. joulukuuta 2016

Riittäisiköhän vakuutusyhtiölle esim. kopio matkapuhelinlaskusta jossa on veloitettu uuden kortin aktivointimaksu? Se ainakin "todistaisi" että kortti on vaihdettu. Ja laskunhan saat printattua esim. Omien Sivujen kautta laskuarkistosta joten hoituisi helpostikin!


Vastaa