Hei,
Asun Hollannissa, ja Sonera on lähettänyt minulle laskun lankaliittymän maaliskuun puheluista vaikka sanoin liittymän irti jo joulukuussa. Olen yrittänyt saada Soneran asiakaspalveluun yhteyttä usemman kerrran, mutta olen aina joutunut odottamaan niin kauan, että en voinut jatkaa koska puhelu on tullut jo maksamaan minulle jo omaisuuden (olen yrittänyt soittaa sekä ruotsinkieliseen- että suomenkieliseenpalveluun). Olen yrittänyt myös lähettää sähköpostia laskutus@sonera.fi ja asiakastuki@sonera.fi osoitteisiin, mutta en ole saanut vastausta.
Minulla on Skype-tili millä soitan käytännössä ilmaiseksi (5 e/kk) Suomessa oleviin lankaliittymiin, mutta kun Soneralla on ainoastaan 0200 alkavia numeroita, niin en voi sitäkin käyttää ilman ylimäärästä maksua.
Joten, auttakaa! Miten voin saada teihin yhteyttä ilman, että joudun maksamaan kymmeniä euroja puhelustani? Voiko esim asiakaspalvelulle jättää soittopyyntö, vai löytyykä teiltä joku palvelunumero johon ei tarvitse odottaa puoli tuntia? Onko asiakaspalvelulla käytössä joku tavllinen lankaliitymänumero? Vai hoituuko asia esim. sähköpostitse?
Jos ei muu auta, niin tilatkaa Soneralle Skype-tili niin ehkä yhteys rupee vihdoinkin pelaamaan :-)
Miten teihin saa yhteyttä ulkomailta?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.