Skip to main content

VERKKOTALLENNUS EI TOIMI

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Koti-TV:n verkkotallennus ei toimi. Näyttö menee harmaaksi kun kun yrittää tallentaa. Asiakaspalvelu ei vastaa. Tekniseen neuvontaan ei saa yhteyttä, sähköpostitse/puhelimitse tms. ei vastaa. Robotin kanssa voi jutella mutta asia ei etene. Palauttakaa osa kuukausimaksusta sillä ostin sopimuksessa myös verkkotallennuksen mikä ei toimi ja koska ette halua edes korjata/yrittää korjata asiaa !!! Ilmeisesti teille tuttuun kuluttajavirastoon täytyy taas olla yhteydessä...

1 kommentti

  • September 15, 2011
Asiakastietojemme mukaan olit jättänyt palvelupyynnön vikapalveluumme. Tämän perusteella on tehty vikailmoitus, joka on vielä käsittelyssä. Pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.