Skip to main content

Outo viesti

  • 11. joulukuuta 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Minulle tuli tekstiviesti puhelimeen;" Tervetuloa Surfport ja multimedia palvelun asiakkaaksi jne.." En ole kuitenkaan tilannut viestiä enkä vaihtanut/ostanut uutta puhelinta.

6 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 2. helmikuuta 2012
Hei ella: Oletko esimerkiksi käyttänyt joitain tiedonsiirtopalveluita (Sonera Surfport), taikka tilannut asetuksia puhelimeesi? Kyseinen viesti tulee tällöin automaattisesti.

  • 0 kommenttia
  • 2. helmikuuta 2012
En ole tilannut asetuksia puhelimeen. Tarkistin "Lähetetyt" kansiosta ettei viestia ole lähtenyt puhelimesta varmuuden vuoksi. Puhelimen ostostakin on jo 5-6 vuotta ja silloin tilasin asetukset puhelimeen.( tulivatkin heti, etteivät näin kauan ole matkalla olleet) :) ja asennettu. Viimeisesta surfportin käyttämisestäkin on jo tovi.

  • 0 kommenttia
  • 3. helmikuuta 2012
Hei ella: Tarkistin asiakasnumerosi perusteella liittymäsi tilanteen, ja sieltä löytyi 1kpl avattuja yhteysjaksoja aikaväliltä 05.01.2012-03.02.2012. Eli internet yhteys on ollut sinulla jossain vaiheessa auki, jolloin asetusviesti on saapunut sinulle automaattisesti. Olisiko ollut jokin vahinkopainallus, ellet ole tarkoituksella käyttänyt palvelua? Taikka oletko lähettänyt jonkin suurikokoisen tiedoston, esim. multimediaviestin? Ikävä kyllä me emme tarkemmin näe tilannetta / miksi yhteys on ollut auki.

[u:13gmtnbv]Saldonäkymäsi datapalveluiden osalta:
Gprs kuukausimaksuun sisältyy 0,00 (Mt) (Lisäliikenne 0,91 EUR)[/u:13gmtnbv]

Voit halutessasi myös lisätä liittymälle Gprs eston joko Omilta Sivuilta tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 la 9–16.30.

  • 0 kommenttia
  • 3. helmikuuta 2012
Eli voiko tuon nyt tulkita niin että on tullut joku uusi käytäntö että joka kerta kun lähetän esim kuvan tai aukaisen internet yhteyden tulee uudet asetusviestit puhelimeen?
Aikaisemminkin on yhteys ollut auki tahallisesti ja tahattomasti mutta mitään viestejä ei ole tullut. Tätä asiaa vaan ihmettelin.

  • 0 kommenttia
  • 3. helmikuuta 2012
Hei ella:
Eli voiko tuon nyt tulkita niin että on tullut joku uusi käytäntö että joka kerta kun lähetän esim kuvan tai aukaisen internet yhteyden tulee uudet asetusviestit puhelimeen?

- Ei ole kyse uudesta käytännöstä, vaan voi olla että olet jossain vaiheessa vaihtanut sim-korttia / puhelinta joka on "nollannut asetuksesi". Joskus matkapuhelinlaitteetkin temppuilevat ja kadottavat asetuksia, varsinkin vanhemmat mallit.

Pääasia on, että kyseinen viesti on info-luonteinen eikä mitenkään haitallinen.

Lisätietoja saat meidän tekniseltä tuelta:
Vikapalvelu
Soita 0206 90101 (mpm/pvm)
ma–pe klo 8–20
la 9–16.30

Voit halutessasi myös lähettää heille palvelupyynnön Omien Sivujen kautta.

  • 0 kommenttia
  • 4. helmikuuta 2012
Sen halusinkin varmistaa että viesti on harmiton.Nykyaikana kun ei aina tiedä mitä on liikkeellä.
Kiitos vastauksista.

Vastaa