Onko tuo suoranaista vittuilua vai mitä tuo on olevinaan?
Sivulla http://www.sonera.fi/asiakastuki+ja+edu ... innumerot/ tuo lukee:
"Ota yhteyttä
Valitse sinulle sopivin tapa ottaa yhteyttä."
Sen jälkeen tulee menua menun perää, mutta mistään ei löydy - en ainakaan minä vielä löytänyt asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta eikä tullut vastaan edes asiointi lomaketta. Welho DNA:n kanssa olen tottunut hoitamaan [u:4cxp7b18]kaikki [/u:4cxp7b18] tarvittavat asiat, niin laajakaista, TV-kanavapakettiasiat, laskutusasiat ja vikailmoitukset nykyaikaisella, kätevällä ja minulle, ei pelkästään sopivalla, vaan parhaimmalla mahdollisella tavalla eli sähköpostitse, jolloin on aikaa rauhassa itse keskittyä kirjallisesti asiansa kertomiseen eikä puolen tunnin puhelinjonossa tuskailun jälkeen vihaisena yrittää suullisesti kertoa asiaansa.
Jos kerran saa valita "minulle sopivin tapa ottaa yhteyttä", niin esitän asiani tässä:
---
Menin erehdyksessä jo maksamaan ensimmäisen laskuni.
Sonera viihdepaketti asennettiin 21.12.2011, mutta se oli käyttökelvoton. Tappelin Joulun laitteiden ja piuhojen kanssa, mutta se ei auttanut ja tein vikailmoituksen silläkin uhalla että olisin joutunut maksamaan 99€ "aiheettomasta". Vika saatiin korjattua 31.12.2011. Peruin alunperin tilaamani Surf-paketin 29.12.2011 käyttökelvottoman koti-tv:n takia, mutta pidin viihdepaketin laajakaistayhteyksien takia. Minulla on sellainen hölmö tarjoustilanne, että pelkkä laajakaista olisi tullut kalliimmaksi kuin koko viihdepaketti eli koti-TV ja laajakaista.
Nyt ensimmäisessä laskussa laskutettiin sekä viihdepaketista että Surf kanavapaketista jo 22.12.2011 alkaen, vaikka koti-TV oli [u:4cxp7b18]käyttökelvoton[/u:4cxp7b18]. Todisteena sen kanssa tuskailusta ovat mm. täällä käydyt keskusteluni:
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=64&t=8153#p35314
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=67&t=8158#p35364
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=67&t=8158&start=10#p35377
Lisäksi olisin halunnut sähköpostitse kertoa, että en jatka TV1000 ja URHO kanavapaketteja niiden kahden kuukauden ilmaisen tutustumistarjouksen jälkeen. Ja koska [u:4cxp7b18]koti-TV paketti toimitettiin minulle käyttökelpoisena vasta 31.12.2011[/u:4cxp7b18] katson, että TV1000 ja URHO toimivat minulla ilmaiseksi 29.02.2012 asti.
----
Pyydän, että tämä viestini ja asiani hoidetaan tästä eteenpäin asiakaspalveluun tai minulle kerrotaan asiakaspalvelun sähköpostisoite täällä.
"Valitse sinulle sopivin tapa ottaa yhteyttä."
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.