Yhteys oli päällä 17.7 ap, mutta n. klo 12 jälkeen se katkesi. Soitin vikanroon ja tuli SMS asiantuntija hoitaa, 19.7 soitin uudelleen kun ei toiminut -asia asentajalla. Viikonvaihde 20.21 ei tapahtunut mitään, Ma 22.7 tuli 8.03 SMS, että yhteys on OK. Ei Ollut - soitin vikanroon, jossa sanoivat että aleuella on muutakin vikaa. 13:58 SMS siiretty asiantuntijalle ja 14:58 asentajalle. 23.7 12:17 Relacomin mies soitti, että asia on OK. Niin olikin. Kertoi, että oli ollut kaapeli poikki (300 johtoa). Klo 12:43 SMS yhteys OK. Miksei vikanro tiennyt mitään asiasta. Ja miksei ilmoitettu jos se oli jo 17.7 tiedossa ? Saanko jotain korvausta katkosta. Kun soittaa vikanroon, niin kerrotaan, että veloitus on 99,83 jos vika on minussa. Paljonko Sonera korvaa 6 vrkn katkosta ? Onko kaapelit ilmoitettu kunnalle OK, eli oliko vika kunnassa vaiko Sonerassa.
Kysyy
Mikko Korhonen
Taavetti
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.