Skip to main content

Netti Prepaid & mobiilivarmenne

  • 27. joulukuuta 2019
  • 7 kommenttia
  • 412 katselukertaa

Mielestäni Telian prepaid-liittymien yhteydessä tapahtuva toiminta on yhdenvertaisuuslain vastaista ja köyhiä syrjivää, kun mobiilivarmenteen käyttöönotosta veloitetaan 39,90e ja lisäksi velvoitetaan sen käyttöönotto tapahtumaan myymälässä vaikka esim. sähköinen pankkitunnistus ja soitto telialle tulisi riittää..? Eikö köyhien kyykytykselle ole mitään rajaa?

 

 

Edit NikoNo: upotettu kuva liitetiedostosta

7 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7057 kommenttia
  • 28. joulukuuta 2019

Hei @Sorsittu ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Harmi kun ehti mennä tämä skaba jo ohi :

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Prepaid-liittyman-kanssa-ulkomailla-osallistu-ideointiin-ja/ba-p/197233 

 

Siihen olisi voinut tehdä ehdotuksia prepaid liittymän parantamiseksi.

Telia onkin tällä hetkellä ainoa operaattori joka tarjoaa mobiilivarmennetta prepaid liittymälle ja maksutonta mobiilivarmennetta Telia puhelinliittymälle (kuukausimaksulliseen liittymään siis).

Tuo että vaaditaan vahva tunnistautuminen Telia myymälässä johtuu varmaankin siitä että prepaid liittymät eivät ole rekisteröityneitä liittymiä luulisin.

 

Laitan viestiä myös Telialle, että kommentoivat tätä aihetta.


SaJoonas
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 612 kommenttia
  • 28. joulukuuta 2019

@kiisseli67@  kirjoitti:

Laitan viestiä myös Telialle, että kommentoivat tätä aihetta.


Laitoin kyselyä eteenpäin hinnoitteluun liittyen ja palaan asiaan, kun saan lisätietoja.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 2 kommenttia
  • 28. joulukuuta 2019

Kritiikkiä hieman ja sit irtisanotaan  liittymä.. Upeaa tela! 

 


SaJoonas
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 612 kommenttia
  • 28. joulukuuta 2019

@Sorsittu@  kirjoitti:

Kritiikkiä hieman ja sit irtisanotaan  liittymä.. Upeaa tela! 


Tarkennatko hieman, mihin kommentillasi viittaat? Telia Yhteisössä emme pääse asiakastietoihin käsiksi emmekä näe liittymätietoja, joten emme voi irtisanoa liittymiä. Jos siis tarkoitit sitä, että olisimme irtisanoneet liittymän kommenttisi perusteella. Emme missään nimessä irtisano kenenkään liittymiä sen vuoksi, että joku antaa meille palautetta. Kaikki palaute on meille ehdottoman tervetullutta, niin positiivinen kuin rakentavakin. :smileyhappy:


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • 1891 kommenttia
  • 29. joulukuuta 2019

Irtisanomisvahvistus tulee vasta liittymän irtikytkennän jälkeen.

 

Mikäli kyseessä ei ollut epätavallisen lyhyt irtisanomisaika, kuten esimerkiksi etämyynnin peruutusaika, tai sopimuksen purku liittymän toimimattomuuden johdosta, viittaa saamasi irtisanomisvahvistus liittymään, jonka olet irtisanonut marraskuussa tai myöhäisimmillään joulukuun puolivälissä.

 

Toisin sanoen, saamasi irtisanomisvahvistus ei liity 27.12. lähettämääsi kommentiin.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 2 kommenttia
  • 30. joulukuuta 2019

Epäilen suuresti, että irtisanominen viittaisi johonkin muuhun liittymään, koska en ole nykyistä sähköpostiosoitetta liittänyt muuhun liittymään. Eli ts. selityksen makua!

 

 


IlariJR
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 979 kommenttia
  • 8. tammikuuta 2020

@Sorsittu: Saimme nyt hieman perusteluita tähän. Nykyinen käytäntö perustuu tarpeeseen tunnistaa Telian Prepaid -asiakas henkilökohtaisesti SIM-korttia vaihdettaessa ja sekä osaltaan kustannusvaikutuksiin. Hinnalla 39,90 eur Telian Prepaid -asiakas saa Mobiilivarmenteen viideksi vuodeksi. Näkemyksemme mukaan hinta on kilpailukykyinen huomioiden alan yleisen hintatason. Tavoitteenamme on toki palvella kaikkia asiakkaitamme mahdollisimman tasapuolisesti ja reilusti ja sen vuoksi tarkastelemme hintatasoa nyt joka tapauksessa. Kiitos palautteestasi! 


Vastaa