Minulla on käytössä Telian yritysliittymä. Tilasin eilen lasteni liittymien siirrot Telialle toiselta operaattorilta, koska minun liittymä toimii 4G:llä hyvin, mutta toisen operaattorin liittymät toimivat heikosti usein jopa 3G:llä sisätiloissa. Sain tilaukset tehtyä netin kautta pankkitunnistautumisen kautta ja tilausvahvistus tuli sähköpostiini "tervetuloa Telian asiakkaaksi". Nyt kun yritän kirjaantua Telian palveluun pankkitunnistautumisen kautta saan virheen: "Pankkitunnistautuminen on tarkoitettu vain liittymien omistajille eli henkilöille, joiden nimissä liittymäsopimukset ovat. " Nämä liittymät ovat kuitenkin selvästi minun nimissä se lukee tilausvahvistuksessakin. Miksi Telian yritysliittymän käyttäjä ei voi olla "sivillissä" Telian palvelun käyttäjä ? teidän järjestelmä löytää selvästi yritysliittymäni tiedot. miten maksan esim. laskun kun ensimmäinen lasku tulee vain Telian palveluun.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.