Skip to main content

Digiboxin kello virhe?

  • 11. joulukuuta 2014
  • 1 kommentti
  • 10 katselukertaa

Boxin kelloaika "metsässä". Miten se korjataan? Ei onnistunut asetuksien/vianmäärityksestä.
Samalla on tietysti kanavalista hukassa, ja missä on luvatut viisi ilmaista filmiä? Ei taida
pelittää Soneran TV ja myyntihetken lupaukset !!!

1 kommentti

  • 0 kommenttia
  • 6. heinäkuuta 2011
andigi: Koti TV -palvelun Motorola IPTV-digiboksi hakee normaalisti kellonajan automaattisesti verkostamme. Jos kellonaika ei päivity oikein, kannattaa varmistaa, että olet kytkenyt IPTV-digiboksin suoraan verkkojohdolla modeemisi tai palvelureitittimen vapaaseen ethernet -liitäntäpaikkaan (voit kokeilla myös liitäntäpaikan vaihtamista modeemissa/palvelureitittimessä).

Jos kellonaika ja kanavalista ei kytkentöjen tarkastuksesta huolimatta päivity, kannattaa koittaa seuraavaksi digiboksin resetointia. Laitteen resetointi on neuvottu Koti TV:n ongelmatilanteet -ohjeessamme.

Viiden maksuttoman elokuvan tarjous toimii automaattisesti eli ensimmäisestä viidestä elokuvavuokrauksesta ei veloiteta laskulla. Jos hankit Koti TV:n ja sait tarjouksen käyttöösi tämän kesän aikana, maksuttomat elokuvat on mahdollista hyödyntää tämän vuoden (2011) loppuun mennessä.

Vastaa