Skip to main content

24/2 "viihde-blaablaa"

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

aikasemmin omistin soneran 8/1mbit adsl-liittymän youtube ja kaikki toimi moitteetta, nykyään omistan "viihde-laajakaistan 24m" joka on oikeasti 13mbit/800kbs, josta maksa vähemmän kuin aikasemmasta liiittymästäni JOKA TOIMI 100%% AINA nyt olen joutunut tähän massa-myynti paska kierteeseen halvempien kustannuksien takia ja MIKÄÄN EI TOIMI! 20% talletuksista korruptoituneita (älä jauha siitä resetoimisesta tai uudesta boksista, molemmat kokeiltu enemmän kertoja ku jaksatte myöntää) ja nyt maksan "iloisesti vähemmän nopeammasta liittymästä" JOKA EI HERRAN TÄHDEN TOIMI!!!!!!!!!!!!! Joten, koittakaahan nyt herran tähden sielä virastollanne fiksata ongelma, ennenkuin 90% asiakkaistanne katoaa kuin tuhka tuuliin... ja tämä ei ole mitään "propagandaa" koska tästä on ollut vireillä adressi jo viimeiset 8kk paska-toimintanne aloitettua!

1 kommentti

  • September 12, 2011
Et ole ilmoittanut asiakas- tai liittymänumeroa tiedoissasi, joten en voi tarkistaa kaistasi tämän hetkistä tilaa - mutta mikäli modeemi ja puhelinkaapeli on testattu (ja vikaa ei ole niistä löytynyt), kannattaa tuossa tilanteessa jättää vikailmoitus kaistan hidastelusta. Vikailmoituksen voi jättää joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta.