Skip to main content

Määräaikaisen liittymän irtisanominen

  • 24. toukokuuta 2017
  • 4 kommenttia
  • 44 katselukertaa

Heippa!!

Minun pitäisi saada määräaikainen laajakaistani suljettua, koska minulla on nyt kaksi laajakaistaa. Onnistuisiko jos palauttaisin tuotteet teille millä olen sidoksissa liittymään? Uudempaa liittymää EN haluaisi katkaista. Ja miten käy jos otan johdot seinästä? Tuleeko silti laskutusia? 

4 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • 2330 kommenttia
  • 24. toukokuuta 2017

Terve @Saheju1985

 

Määräaikaisen liittymän määritelmähän on se, että olet sitoutunut ostamaan palvelua tiettyyn hintaan tietyn ajanjakson ajan. Liittymää siis ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Laskutus rullaa myöskin vaikkei liittymää käyttäisi.

 

Oletko siis hankkinut toisen laajakaistan Telian laajakaistan lisäksi? Onko se kiinteä liittymä vai langaton netti? Nykyinen on ilmeisesti kiinteä kun puhut "johdon ottamisesta seinästä". Esimerkiksi adsl-liittymiähän ei yleensä voi edes olla kuin yksi kytkettynä yhteen asuntoon...


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 7036 kommenttia
  • 24. toukokuuta 2017

Hei Saheju1985 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

Sinun pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun liittymän irtisanomisessa : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Täällä yhteisössä ei voida hoitaa asiakkaan tunnistautumista vaativia tehtäviä.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 24. toukokuuta 2017

Molemmat laajakaistat ovat nyt määräaikaisia. Ja se on ollut minulla yli kaksi viikoa. 

 

Onnistuisiko tuotteiden palautus?


TomiPi
  • Uusi jäsen
  • 128 kommenttia
  • 24. toukokuuta 2017

Heippa saheju1985.

 

Sinun kannattaa nyt ehdottomasti olla tässä tilanteessa yhteydessä Telian asiakaspalveluun (https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot) , jotta saat tietää nykyisen sopimuksesi pituuden heidän puolelta.

 

Tarkempia tietoja määräaikaisesta sopimuksesta ja sen ehdoista voi tutkailla Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilla: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/puhelin--ja-laajakaistaliittymat/liittymasopimuksen-kesto-ja-irtisanominen/ .

 

Lähtökohta lienet että uusi palvelu ei ole syytä vanhan purkamiseksi, vaan että sopimus sitoo molemmat osaapuolet sopimuksen päättymiseen asti.

 

Toivottavasti asiakaspalvelun kautta asia alkaa selviämään.


Vastaa